Η Σύρος, φέτος το Πάσχα, κέρδισε το στοίχημα αποτελώντας αδιαμφισβήτητα έναν από τους κορυφαίους πασχαλινούς προορισμούς. Η εντυπωσιακή αύξηση της επισκεψιμότητας, όπως διαπιστώνεται από τα στοιχεία αφίξεων επισκεπτών που δόθηκαν στη δημοσιότητα, προέκυψε ως επιστέγασμα της επιθετικής και στοχευμένης προβολής του νησιού  σε ηλεκτρονικά, έντυπα, τηλεοπτικά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αιχμή του δόρατος την αξιοποίηση τεχνολογών όπως τοinternetmarketing, το videomarketing και το storytelling καθώς και της αγαστής συνεργασίας του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης με τους εμπλεκόμενους φορείς του τουριστικού κλάδου.

report

Ειδικότερα, μεταξύ άλλων προωθητικών ενεργειών, με την καμπάνια «Πάσχα στη Σύρο: Μια μυσταγωγική εμπειρία»ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης και η MarketingGreece, στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, ξεδίπλωσαν τις ξεχωριστές εμπειρίες και την κατανυκτική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο νησί, κατά τον εορτασμό της μεγαλύτερης γιορτής της Χριστιανοσύνης, και προσκάλεσαν τους επισκέπτες να ζήσουν από κοντά αυτή την αξέχαστη εμπειρία.

Η ολοκληρωμένη ψηφιακή καμπάνια «Πάσχα στη Σύρο» προβαλλόταν για 6 εβδομάδες, στο Discovergreece.com, την ψηφιακή πλατφόρμα της MarketingGreece, και περιελάμβανε μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες. Ειδικότερα:

  • Ψηφιακά αφιερώματα στην κεντρική σελίδα του Discovergreece.com, με το inspirationalstorytelling της καμπάνιας να προσκαλεί το κοινό να ανακαλύψει το Πάσχα στη Σύρο.
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη campaignmicrositeόπου οι χρήστες μέσω του μηχανισμού Pick & Win έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις παραδόσεις της Μεγάλης Εβδομάδας και τα Πασχαλινά έθιμα στη Σύρο, διεκδικώντας παράλληλα ένα ταξίδι για 2 άτομα στον προορισμό.
  • Videocampaign: Προώθηση της ταινίας «Syros. Magicalallyearlong» που δημιούργησε ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης, με στόχο την επίτευξη θεάσεων από το ταξιδιωτικό κοινό. Η ταινία προβάλλει την ανεπιτήδευτη γοητεία του νησιού και την κατανυκτική ατμόσφαιρα που επικρατεί στο νησί κατά την περίοδο του Πάσχα.
  • Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης: Ειδική καμπάνια προώθησης στα socialmedia κανάλια του Discovergreece.com, αποκαλύπτοντας σταδιακά τα τοπικά πασχαλινά έθιμα στη Σύρο.
  • Στοχευμένο πλάνο ψηφιακής διαφήμισης σε αγορές στόχους με googleads και display για την περαιτέρω ενίσχυση και προβολή της καμπάνιας.

Κινούμενοι στο ίδιο πλαίσιο, ο Δήμος  ήδη αξιοποιεί πλήρως όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα εργαλεία και τις πρόσφορες και καινοτόμες εφαρμογές, όπως το WebMarketing, προκειμένου να ενδυναμώσει περαιτέρω, ενόψει και της καλοκαιρινής περιόδου, το ψηφιακό αποτύπωμα και να αυξήσει δραστικά το awareness του νησιού .

<<Σε μια εποχή αλλεπάλληλων αλλαγών και ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης, οφείλουμε να εκσυγχρονιζόμαστε, διεκδικώντας δυναμικά τη θέση που μας αξίζει στον τουριστικό χάρτη>>, τονίζει σε ανακοίνωση του ο Δήμος Σύρου.