Σύνταξη: tourismtoday.gr

Τις τάσεις που θα επικρατήσουν στα ταξίδια για μήνα μέλιτος από το 2025 έως το 2030, αποκαλύπτει μελέτη της Grand View Research.

Οπως εκτιμάται ο κλάδος θα φτάσει περίπου τα 131,6 δις δολάρια φέτος, με μια σταθερή περίπου 6,6% άνοδο κάθε χρόνο από το 2025 έως το 2030, μια αρκετά ισχυρή ​​πρόβλεψη.

Μοναδικές προσφορές και influencers

Σήμερα, η φιλοξενία για τους νεόνυμφους είναι γεμάτη ιδιόρρυθμες, εξατομικευμένες ιδέες και δεν αφορά μόνο τα ξενοδοχεία.

Οι εξατομικευμένες υπηρεσίες, μια υπόσχεση ιδιωτικότητας και εμπειρίες που δημιουργήθηκαν μόνο για νεόνυμφους, κυριαρχούν στα ταξίδια μέλιτος.
Φανταστείτε ρομαντικές αποδράσεις σε φιλόξενα θέρετρα σε ιδιωτικά νησιά, οικεία διαμονές σε boutique, λίγη λάμψη κάτω από τα αστέρια, ακόμη και εντυπωσιακές βίλες σχεδιασμένες μόνο για ταξίδια σε αυτή την διαφορετική στιγμή της.

Μετά υπάρχει ο παράγοντας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης –Instagram, Pinterest και Facebook– που αποκαλύπτει συνεχώς νέους ονειρεμένους προορισμούς.
Οι bloggers και οι influencers, με το δικό τους casual στυλ, μοιράζονται στιγμές από τα ταξίδια τους, παρακινώντας περισσότερα ζευγάρια με μεγάλα όνειρα και να ετοιμάζουν τις βαλίτσες τους για περιπέτεια.

Η εξατομίκευση είναι απαραίτητη

Η εξατομίκευση έχει γίνει ο παλμός της εμπειρίας του μήνα μέλιτος σήμερα. Τα σύγχρονα ζευγάρια γενικά κλίνουν προς περιπέτειες που είναι εντελώς δικές τους. Λαχταρούν προσαρμοσμένα ταξίδια που συνδυάζουν μια δόση αδρεναλίνης, φιλικά προς το περιβάλλον ή μια βουτιά σε πολιτιστικές εμπειρίες.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία ανταποκρίνονται τώρα σε αυτές τις προσδοκίες, συχνά φτιάχνοντας πακέτα που ανταποκρίνονται στα μοναδικά ενδιαφέροντα ενός ζευγαριού.
Είναι ενδιαφέρον ότι μια τάση που κάποτε θεωρούνταν ασυνήθιστη τώρα κυριαρχεί. Πρόκειται για τον συνδυασμό γάμου και μήνα μέλιτος σε μια μεγάλη γιορτή.

Πολλά ζευγάρια επιλέγουν να παντρευτούν σε μακρινούς προορισμούς, να καλέσουν φίλους να μοιραστούν την χαρά τους και στη συνέχεια, απλώς να συνεχίσουν τις διακοπές τους στα ίδια ή σε κοντινά σημεία.

Και φυσικά οι παραθαλάσσιες αποδράσεις μένουν αήττητες. Τα παραθαλάσσια θέρετρα all-inclusive -με ιδιωτικές παραλίες, σπα, εκλεκτά εστιατόρια και αυτές τις ειδικές εκδρομές- είναι κορυφαίες επιλογές.

Οι κάτω των 35 ετών είναι μπροστά

Τα ζευγάρια στο εύρος 25-35 ετών αλλάζουν πραγματικά τις τάσεις. Τείνουν να θεωρούν θησαυρό τις εμπειρίες πέρα ​​από τα υλικά αγαθά και αυτή η φρέσκια νοοτροπία αντικατοπτρίζεται στις επιλογές τους για το μήνα μέλιτος.

Κυνηγούν προορισμούς που συνδυάζουν λίγη περιπέτεια και ένα κομμάτι κουλτούρας δημιουργώντας αναμνήσεις με τρόπο μοναδικό.
Ωστόσο, με πιο περιορισμένους προϋπολογισμούς συχνά επιλέγουν mini-moons. Πρόκειται για ένα σύντομο διάλειμμα για νιόπαντρο ζευγάρι, συνήθως πριν από μεγαλύτερες διακοπές που θα γίνουν αργότερα.

Η πολυτέλεια είναι λέξη-κλειδί

Παρόλο που το 2024 βλέπει η αγορά μεσαίας κατηγορίας να ηγείται της επιβάρυνσης -με μια άνοδο στα boutique ξενοδοχεία και τις γραφικές, ανεξάρτητες διαμονές- η πολυτέλεια θα βρεθεί στο επίκεντρο τα επόμενα χρόνια.

Φανταστείτε luxury θέρετρα με μυστικές μικρές παραλίες, ιδιωτικές πισίνες, θεραπείες σπα, ακόμη και ιαματικά λουτρά, όπου τα ζευγάρια μπορούν πραγματικά να αποσυνδεθούν με απόλυτη ιδιωτικότητα.

Αυτό το είδος της premium εμπειρίας μεταφέρει τον τυπικό μήνα του μέλιτος σε ένα εντελώς νέο σκηνικό, ξεχωρίζοντας από τη συνηθισμένη ρουτίνα των διακοπών. Και για αυτές τις γρήγορες αποδράσεις, πολλά ζευγάρια επιλέγουν εξαιρετικά πολυτελείς επιλογές για mini-moons σε μαγευτικές τοποθεσίες, κάνοντας ακόμη και ένα σύντομο ταξίδι να μοιάζει με μια πλούσια, αξέχαστη υπόθεση.

Τα ταξιδιωτικά γραφεία είναι οι κύριοι δικαιούχοι

Τα ταξιδιωτικά γραφεία έχουν το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του τομέα μήνα μέλιτος το 2024, κυρίως λόγω όλων των πρόσθετων υπηρεσιών που προσφέρουν.

Οι ειδικές εκπτώσεις, οι δωρεάν δελεαστικές παροχές -όπως αναβαθμίσεις δωματίων, δώρα καλωσορίσματος, σπα, ακόμη και ρομαντικές προσφορές για φαγητό- είναι κίνητρα, χάρη στις έξυπνες συνεργασίες σε όλα τα επίπεδα.
Ωστόσο, οι απευθείας κρατήσεις αρχίζουν να επιταχύνονται, καθώς η στροφή προς τις υπερπροσωποποιημένες και εκτός σεναρίου περιπέτειες συνεχίζει να κερδίζει δυναμική.

Αυτές οι τάσεις αναδιαμορφώνουν τον μήνας μέλιτος, δίνοντας στα ζευγάρια περισσότερες επιλογές και προσαρμοσμένες εμπειρίες για μια νέα εποχή για ρομαντισμό εν κινήσει.
Τα ζευγάρια αυτές τις μέρες συχνά επιλέγουν να οργανώσουν τα δικά τους ταξίδια χρησιμοποιώντας τουριστικές ιστοσελίδες που τους προσφέρουν γρήγορα έναν συνδυασμό επιλογών.

Η Ασία έχει τεράστιες δυνατότητες

Κοιτάζοντας τη μεγάλη εικόνα, η περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού (APAC) αναμένεται γενικά να αναπτυχθεί δυναμικά μεταξύ 2025 και 2030.

Αρκετές χώρες σε αυτήν την περιοχή διαθέτουν κομψά, σύγχρονα αεροδρόμια, ομαλές συγκοινωνιακές συνδέσεις και κανόνες βίζας που κάνουν το ταξίδι στο εξωτερικό λίγο πιο εύκολο.
Οι απευθείας πτήσεις από μεγάλους διεθνείς κόμβους μεταφέρουν τώρα τους ταξιδιώτες κατευθείαν στα αγαπημένα μέρη για μήνα του μέλιτος στην Ασία, περιορίζοντας την δύσκολη διαδικασία στα μακρινά ταξίδια.

Πολλά μέρη προσφέρουν επίσης τώρα μια εντυπωσιακή γκάμα υπηρεσιών για τον τομέα του μήνα του μέλιτος.
Σε πόλεις όπως η Σαγκάη και το Πεκίνο, υπάρχουν τα πάντα. Από ξενοδοχεία 5 αστέρων και ιδιόμορφες διαμονές σε boutique, μέχρι θέρετρα και οικεία ρομαντικά καταφύγια, όλα εστιασμένα στην παροχή άνεσης και λίγης ιδιωτικότητας.
Υπάρχει μια γοητευτική σύνδεση ιστορικών τοποθεσιών, σύγχρονης πολυτέλειας και διαχρονικής φιλοξενίας που ελκύει τους νεόνυμφους που αναζητούν ένα ιδιαίτερο ταξίδι.

Αυτό, δεν περιορίζεται μόνο σε μία περιοχή, το ενδιαφέρον για την Ινδία ως προορισμός για μήνα του μέλιτος είναι επίσης σε άνοδο.
Η ποικίλη γεωγραφία, η πλούσια κουλτούρα και η επεκτεινόμενη σκηνή φιλοξενίας ανοίγουν πολλές δυνατότητες για ζευγάρια. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η κυβέρνηση αναπτύσσει ακόμη και ειδικά προγράμματα, δίνοντας λίγη επιπλέον ώθηση για να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες.

Ευρώπη και Αμερική σε άνοδο

Εν τω μεταξύ, η Ευρώπη συνεχίζει να διατηρεί το προβάδισμά της, κατακτώντας περίπου το 39,3% του κύκλου εργασιών το 2024.
Η Ισπανία, για παράδειγμα, γνωρίζει ταχεία ανάπτυξη χάρη στον συνδυασμό οικονομικής πολυτέλειας που προσελκύει ιδιαίτερα τα νεότερα ζευγάρια.

Η Βόρεια Αμερική, από την άλλη πλευρά, δείχνει σημάδια αύξησης της ζήτησης. Αυτή,  πυροδοτήθηκε από διάσημα μουσικά φεστιβάλ όπως το Coachella στην Καλιφόρνια και από δημοφιλή πολιτιστικά γεγονότα όπως το Mardi Gras στη Νέα Ορλεάνη και η Ημέρα Καναδά στην Οτάβα.
Αυτές οι εκδηλώσεις παρέχουν στα ζευγάρια περισσότερες, μερικές φορές απροσδόκητες, ευκαιρίες να έρθουν σε επαφή με τις τοπικές κοινωνίες.