Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) ετοιμάζεται για την τουριστική σεζόν του 2021, εκκινώντας νέες διαφημιστικές δράσεις για την Ελλάδα μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου και για όλο το χρόνο.

Την είδηση έδωσε ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, από τη θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε για να συναντηθεί με τους φορείς και επαγγελματίες του τουρισμού αλλά και για να συμμετάσχει στο συνέδριο που έγινε στο πλαίσιο της δράσης του “FVW workshop Thessaloniki, Halkidiki 2020”, για την ενδυνάμωση της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής στη Γερμανική τουριστική αγορά.

“Η Ελλάδα έπρεπε να διεξάγει εκστρατεία όλο το χρόνο για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της πανδημίας Covid-19 και αυτό κάνει”, δήλωσε.

Ο κ.Φραγκάκης αναφέρθηκε στην εκστρατεία #GreecefromHome που διεξήχθη κατά τη διάρκεια του lockdown στην Ελλάδα, καθώς και στην εκστρατεία που ακολούθησε το καλοκαίρι με δύο μηνύματα: «Το ελληνικό καλοκαίρι είναι μια κατάσταση σκέψης» και το «Destination Greece Health First».

Εκφράζοντας την πεποίθηση ότι ο τουρισμός θα χρειαστεί χρόνο για να ξεπεράσει το σοκ της πανδημίας διευκρίνησε ότι «Δεν θα χρειαστούν πέντε χρόνια για να ανακάμψουμε, όπως λένε ορισμένοι, αλλά δεν μπορούμε να επιστρέψουμε στη θετική απόδοση του προηγούμενου έτους (2019) το 2021″ παραδέχτηκε, με την εξής υποσημείωση, “…Ωστόσο, η διαφορά τώρα είναι ότι έχουμε ήδη εφαρμόσει πρωτόκολλα υγείας και διαδικασίες ασφάλειας στον τουρισμό και ξέρουμε ότι μπορούμε να τα πάμε ακόμα καλύτερα», είπε.