Ενας χαλασμένος διακόπτης «έριξε» το σύστημα στο check-in προκαλώντας χθες παγκόσμιο χάος στα αεροδρόμια για 4 ώρες με τεράστιες ουρές και εξαγριωμένους επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών όπως British Airways, AirFrance, KLM και Lufthansa που συγκαταλέγονται σ’ αυτές που επλήγησαν.
Επηρεάστηκε συνολικά το σύστημα ηλεκτρονικών υπολογιστών 125 αεροπορικών εταιρειών και οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις παρουσιάστηκαν στα αεροδρόμια Χίθροου και το Γκάτγουικ του Λονδίνου, της Φρανκφούρτης, της Ουάσινγκτον, της Μελβούρνης, του Γιοχάντεσμπουργκ, της Ζυρίχης, το Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού και το Τσάνγκι της Σινγκαπούρης.
Η Ισπανική εταιρεία πληροφορικής Amadeus, υπεύθυνη για το σύστημα των υπολογιστών και το χάος, δήλωσε στο dailymail ότι “το περιστατικό σχετίζεται με την εσωτερική μας υποδομή.
Προκλήθηκε από ένα πρόβλημα σε έναν ελαττωματικό διακόπτη κατά τη διάρκεια της συντήρησης του δικτύου”.
Οι ταλαιπωρημένοι επιβάτες έβγαλαν το άχτι τους στα social media ανεβάζοντας φωτογραφίες αλλά και σχόλια, όπως “οταν περιμένεις τις διακοπές σου όλο το χρόνο και πέφτουν όλοι οι υπολογιστές μόλις φτάνεις στο check in”.