Το 94% των Ινδών εμπνέεται από ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές για τους επικείμενους ταξιδιωτικούς προορισμούς τους.

Ως αποτέλεσμα η κορυφαία ταξιδιωτική τάση στην Ινδία για το 2024 θα είναι το «set-jetting», η “μανία” να πηγαίνεις σε τοποθεσίες γυρισμάτων ταινιών και διάσημων τηλεοπτικών σειρών. Αυτό αποκαλύπτουν τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας του Skyscanner σε 1.000 Ινδούς.

Ο κορυφαίος προορισμός που εμπνέονται οι Ινδοί να επισκεφτούν το 2024 είναι το Manali στο Himachal Pradesh με ταξιδιώτες που επηρεάζονται από το “Yeh Jawaani Hai Deewani”.

Ακολουθεί, το Ladakh, το οποίο εμπνέει το 47% των ταξιδιωτών να επισκεφθούν τη μαγευτική πόλη.

Η επόμενη θέση ανήκει στο Λονδίνο με το 43% των Ινδών ταξιδιωτών να επιδιώκουν να προσθέσουν μια βασιλική αίσθηση στη ζωή τους, όπως φαίνεται στο «The Crown».

Η πόλη του Παρισιού στη Γαλλία μαγεύει το 42% των Ινδών που θέλουν να βιώσουν την πόλη όπως ο χαρακτήρας της Emily Cooper, όπως φαίνεται στο “Emily in Paris”.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την έκθεση, το Skyscanner σημείωσε αύξηση 23% στις αναζητήσεις από την Ινδία στο Παρίσι τον Ιανουάριο μετά την κυκλοφορία της 3ης σεζόν της διάσημης κωμικής σειράς Netflix πέρυσι τον Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με την έκθεση, έως και το 86% των Ινδών ταξιδιωτών σχεδιάζει να κάνει τον ίδιο αριθμό, αν όχι περισσότερα, ταξίδια στο εξωτερικό το 2024 σε σύγκριση με το 2023.