Tο λογισμικό αναγνώρισης προσώπου και συναισθηματικής διάθεσης θα προχωρήσει τόσο αρκετά ώστε θα επηρεάζει τις αποφάσεις των ταξιδιωτών, αναφέρει σε έκθεση της Euromonitor International, από την WTM 2017 στο Λονδίνο και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες θα πρέπει να προσαρμοστούν στο νέο αυτό τρόπο αναζήτησης ταξιδιών.
Η έκθεση, υπογραμμίζει μάλιστα τις τρέχουσες πρωτοβουλίες της Expedia και της Accor.
Στην σελίδα της Accor οι χρήστες αναζητούν καταλύματα βάσει της διάθεσης τους και όχι βάσει του προορισμού, ενώ η Expedia χρησιμοποιεί λογισμικό αναγνώρισης προσώπου για να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανταποκρίνονται ανάλογα τον προορισμό.
Στην έκθεση τονίζεται πως η επόμενη εξέλιξη είναι το λογισμικό που μπορεί να διαβάσει τη δραστηριότητα του εγκεφάλου.
Η εταιρεία Emotiv με έδρα το Σαν Φρανσίσκο ήδη κατασκευάζει “brain wearables με πρόσβαση σε προηγμένες τεχνολογίες παρακολούθησης του εγκεφάλου και γνωσιακής αξιολόγησης” και θα τα κυκλοφορήσει στην αγορά σε προσιτές τιμές.
Ενώ η αναγνώριση του προσώπου κερδίζει έδαφος και η παρακολούθηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας είναι στα σπάργανα, η αναγνώριση φωνής είναι σταθερή και κυρίαρχη.
Expedia και το Kayak διαθέτουν εφαρμογές μέσω των οποίων οι καταναλωτές μπορούν να λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με πτήσεις, ξενοδοχεία και κρατήσεις μέσω της Alexa, ενώ οι αλυσίδες ξενοδοχείων όπως το Marriott χρησιμοποιούν την Alexa ως εικονικές concierges που ελέγχουν τα φώτα και την μουσική φωνητικά.