Η γενιά Gen Z μεγαλώνει ως παγκόσμια ευσυνείδητη γενιά, έχοντας επίγνωση της ευθύνης τους απέναντι στο περιβάλλον και την κοινωνία. Αυτό τους το χαρακτηριστικό έχει ενσωματωθεί και στα ταξίδια τους.

Μάλιστα, η κλιματική αλλαγή αναφέρθηκε από περισσότερους από τους μισούς Gen Zers στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ ως το σημαντικότερο ζήτημα για αυτούς με ποσοστό 52%.

Αυτό προκύπτει από μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδίων (ETC) μεταξύ 2.800 Gen Zers ηλικίας 18-24 ετών στην Κίνα, τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Ακολούθησαν τα ζητήματα ψυχικής υγείας (43%) και το έγκλημα και η δικαιοσύνη (40%).

Αυτές οι στάσεις ζωής των Gen Z ταξιδιωτών  είναι μεταξύ των ζητημάτων που οι εθνικοί τουριστικοί οργανισμοί της Ευρώπης (NTO) θα πρέπει να γνωρίζουν όταν διαμορφώνουν την πολιτική και το μάρκετινγκ γύρω από τις ταξιδιωτικές απαιτήσεις της εν λόγω γενιάς.

Η ETC αναφέρει ότι οι πέντε μελλοντικές ταξιδιωτικές τάσεις που καθοδηγούνται από τους Gen Z’s είναι:

  • Πράσινα ταξίδια ξηράς και θάλασσας
  • ταξίδια για απόκτηση δεξιοτήτων και αυτοπεποίθησης
  • αόρατα σύνορα online και offline
  • κρίνοντας τους προορισμούς από τις αξίες τους
  • και απόδοση βιωσιμότητας ενός προορισμού.