Τι συμβαίνει όταν οι γενιά ΥΟLO (you only live once) συναντάει τη γενιά FOMO (fear of missing out) ; Σύμφωνα με νέα έρευνα από την Credit Karma, η απάντηση είναι χρέος.

Περίπου οι μισοί από τους millennials και Gen Z ερωτηθέντες στην έρευνα έχουν ήδη χρεωθεί για τα καλοκαιρινά ταξίδια τους.

Μάλιστα πολύ λίγοι είναι αυτοί που το μετανιώνουν. Επίσης, πολλοί εξ αυτών (23%) δεν έχουν ακόμη αποπληρώσει το χρέος από τα ταξίδια του περασμένου έτους.

Η πλειοψηφία (56%) των ερωτηθέντων με χρέος δήλωσε ότι θα ήταν πρόθυμοι να ξαναχρεωθούν προκειμένου να ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι.

Οι millennials είχαν περισσότερες πιθανότητες από τους Gen-Z να χρεωθούν πάνω από 500 δολάρια για καλοκαιρινά ταξίδια.

Είναι μάλιστα διατεθειμένοι να ξοδέψουν περισσότερα από όσα οι ταξιδιώτες Gen Z σε ποσοστό 37%.

με το 37% των χιλιετιών να δείχνουν ότι ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα από όσα είχαν σε σύγκριση με το 17% των ερωτηθέντων της Gen-Z.

Αντίστοιχη έρευνα από την Vrbo, αναφέρει ότι οι millennials δεν είναι διατεθειμένοι να αναβάλουν τις διακοπές ακόμη και αν δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά.

Γιατί χρεώνονται οι millennials και Gen Z ταξιδιώτες

Η άποψη YOLO (you only live once) ήταν ένας από τους πιο δημοφιλείς λόγους που δικαιολογούν το χρέος για τα ταξίδια. Το 31% των ερωτηθέντων δήλωνε ότι «η ζωή είναι πολύ μικρή και τη ζούμε μόνο μία φορά».

Ποσοστό 25% πιστεύουν ότι εργάζονται πολύ σκληρά και αξίζουν ένα διάλειμμα. Παράλληλα, το 13% αναφέρει ότι πραγματοποιούν ένα ταξίδι από τη bucket list τους. Ακόμα 11% δήλωσαν ότι φοβούνται να μη χάσουν μια εμπειρία ζωή τους . Τέλος ποσοστό 5% δήλωσαν ότι κατέφυγαν στο χρέος για να ταξιδέψουν επειδή έφυγαν όλοι οι φίλοι τους.

Στην έρευνα Credit Karma, περίπου το 20% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν χρεωθεί ποσό ύψος από $ 1.001 έως $ 5.000 για να χρηματοδοτήσουν τα καλοκαιρινά ταξίδια. Το 43% των ερωτηθέντων βάζουν αυτές τις χρεώσεις σε πιστωτική κάρτα.