Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους ή για αναψυχή και οι ταξιδιώτες έχουν πολύ μεγάλες προσδοκίες από τα τουριστικά πρακτορεία που πρέπει να κάνουν την εμπειρία του ταξιδιού τους αξέχαστη, άρα εξατομικευμένη.

Οι αναδυόμενες τεχνολογίες έχουν δημιουργήσει πρωτοφανείς ευκαιρίες για να προσφέρουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες προσωπικές εμπειρίες, αλλά φαίνεται να έχει δημιουργήσει κι ένα χάσμα.

Η έρευνα της Mindtree “Προσδοκίες εναντίον Πραγματικότητας: Πώς να εξυπηρετήσει καλύτερα τον Συνδεδεμένο Ταξιδιώτη” διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι πράκτορες εξακολουθούν να αγωνίζονται να εξατομικεύσουν με ακρίβεια τις προσφορές τους.

Γιατί οι ταξιδιώτες δεν χρησιμοποιούν τις προσφορές που λαμβάνουν

  • Δεν τους φθάνουν την κατάλληλη στιγμή
  • Λήγουν πριν μπορέσουν να χρησιμοποιηθούν
  • Δεν είναι προσιτές οικονομικά
  • Είναι εκτός από τους τομείς ενδιαφέροντος τους

Εμπορικά σήματα και προσφορές

  • Το 88% δήλωσε είναι πιο πιστοί σε ένα εμπορικό σήμα που προσφέρει σχετικές προσφορές.
  • Το 47% των ερωτηθέντων είπε ότι είναι διατεθειμένο να πληρώσει κι ένα ποσό για σχετικές με τα ενδιαφέροντα του προσφορές.

Η αναψυχή μέρος του επαγγελματικού

Οι δραστηριότητες αναψυχής αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ταξιδιού για το 92% των ερωτηθέντων που ταξιδεύουν για δουλειά.
Κι αυτό ανοίγει περαιτέρω ευκαιρίες για τους πράκτορες να εισαγάγουν σχετικές προσφορές αναψυχής για να ενθαρρύνουν μια πλουσιότερη εμπειρία καθώς τα επαγγελματικά ταξίδια παρουσιάζουν αυξημένες ευκαιρίες για δραστηριότητες αναψυχής.

Τι πρέπει να κάνουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες

Η Mindtree συνιστά στους ταξιδιωτικούς πράκτορες να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα για να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες εμπειρίες.

  • Ενσωμάτωση δεδομένων για πιο ακριβή προβολή, από πολλά ψηφιακά σημεία επαφής
  • Δημιουργία προσαρμοσμένων προσφορών πελατών με περιεχόμενο, χρησιμοποιώντας αλγόριθμους εξατομίκευσης με βάση το περιβάλλον
  • Στρατηγικές προώθησης εξατομικευμένων πληροφοριών και υπηρεσιών από όλα τα κανάλια.