Οι τουριστικοί πράκτορες και άλλες ταξιδιωτικές εταιρείες πρέπει να επικεντρωθούν πολύ περισσότερο στους πελάτες, να κάνουν μεμονωμένες προσφορές και να μειώσουν το κόστος παραγωγής τους, δήλωσαν σήμερα οι επικεφαλής της DER Touristik και της HRS.

“Πρέπει να είμαστε γρηγορότεροι και καλύτεροι”, δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Group, Sοren Hartmann, σε ομιλία του για τις τρέχουσες και μελλοντικές τάσεις της αγοράς, συμπεριλαμβανομένων των δημογραφικών τάσεων, της ζήτησης προορισμών, των κινήτρων των πελατών και της εξατομίκευσης.

“Η σημερινή γενιά κάτω των 55 ετών -που ταξιδεύει αρκετά- χωρίζεται ανάμεσα στους παραδοσιακούς ταξιδιώτες και τους “μεμονωμένους” που θέλουν να κάνουν τα δικά τους, τόνισε.

Το πιο σημαντικό είναι ότι οι νέοι ενήλικες της δεκαετίας του 2020 δείχνουν πολύ διαφορετικά πρότυπα κατανάλωσης και αναζητούν έμπνευση για να κάνουν νέα πράγματα και να αγοράσουν νέα προϊόντα.

Για τις ταξιδιωτικές εταιρείες, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν πιο εξειδικευμένες  και πιο προσαρμοσμένες, με μεγάλη ποικιλία προϊόντων που μπορούν να συνδυαστούν με μεμονωμένες ή διαφορετικές προσφορές που θα επικεντρώνονται σε διαφορετικούς τύπους πελατών”.

Ο Tobias Ragge, Διευθύνων Σύμβουλος της Γερμανικής πλατφόρμας καταλυμάτων HRS, επανέλαβε την ανάγκη να δώσουν οι ταξιδιωτικές εταιρείες “έμφαση στους πελάτες και να “προσωποποιήσουν” τις προσφορές τους μέσω της τεχνολογίας.

Οι πλατφόρμες χωρίς σαφή θέση, δικό τους περιεχόμενο και διαφοροποιημένες υπηρεσίες είναι πιθανό να εξαφανιστούν από την αγορά”.