Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες που ανήκουν στα προγράμματα αφοσίωσης σε αεροπορικές εταιρείες δεν καταλαβαίνουν πώς αυτά λειτουργούν και πως μπορούν να εξαργυρώσουν μίλια και πόντους, σύμφωνα με νέα έρευνα της εταιρείας παροχής υπηρεσιών μάρκετινγκ J.D. Power.

Η έρευνα, κατέταξε την JetBlue Airways ως την καλύτερη αεροπορική εταιρεία που δίνει στα μέλη της μια σαφή αντίληψη για το πώς να χρησιμοποιήσουν μίλια και πόντους και στην κλίμακα αξιολόγησης 1.000 μονάδων βρέθηκε στις 812 μονάδες.

Ακολουθούν η Southwest Airlines με 798 μονάδες, η Alaska Airlines, με 791 και η Delta στις 786 μονάδες.
Αυτές είναι οι τέσσερις αεροπορικές εταιρείες που ξεπέρασαν τον μέσο όρο των 776 μονάδων του κλάδου.
Τόσο η American Airlines όσο και η United Airlines σημείωσαν χαμηλότερο όριο, στις 749 και 747 μονάδες αντίστοιχα.