“Πάρτυ”…στα social media από απογοητευμένους πελάτες της TUI που μέχρι και ομάδα έφτιαξαν στο facebook καταγγέλοντας την αντιμετώπιση που είχαν από τον ταξιδιωτικό οργανισμό, μένοντας στο αεροδρόμιο του Κανκούν στο Μεξικό για παραπάνω από 30 ώρες, ενώ η TUI από την πλευρά της ζητάει συγγνώμη χαρακτηρίζοντας την ταλαιπωρία τους “σπάνια περίπτωση”.
Σύμφωνα με όσα καταγγέλουν οι ταξιδιώτες δεν τους δόθηκε καθόλου φαγητό ή ποτό κατά τη διάρκεια της μακράς καθυστέρησης και ότι η TUI τους παρείχε ελάχιστες ή λανθασμένες πληροφορίες.
Κανονικά θα έπρεπε να πετάξουν για το σπίτι τους από το Κανκούν την Κυριακή του Πάσχα, αλλά το αεροπλάνο που πήγαινε να τους παραλάβει από το Μάντσεστερ, αναγκάστηκε να προσγειωθεί λόγω κακοκαιρίας στην Μέριδα.
Οι επιβάτες ισχυρίζονται ότι αφού πέρασαν μια μέρα νηστικοί και χωρίς να γνωρίζουν τι θα γίνει στο αεροδρόμιο του Κανκούν, μεταφέρθηκαν στη συνέχεια σε ξενοδοχεία για μία νύχτα και νωρίς την επόμενη μέρα αναχώρησαν με πούλμαν για τη Μέριδα, όπου ήταν στον δρόμο για 4 ώρες.
“Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη από όλους τους πελάτες που επλήγησαν από τη διακοπή που προκλήθηκε στην πτήση τους TOM023 από το Κανκούν, το Μεξικό στο Λονδίνο Γκάτουικ, τονίζει εκπρόσωπος της TUI.
Η καθυστέρηση προκλήθηκε από την εκτροπή του αεροσκάφους στην διαδρομή του προς το Κανκούν, το οποίο ήταν ένα προληπτικό μέτρο που ελήφθη ως αποτέλεσμα των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Δυστυχώς, λόγω των υποχρεωτικών περιορισμών ανάπαυσης του πληρώματος, η πτήση καθυστέρησε περαιτέρω και όλοι οι πελάτες έλαβαν τη νύχτα καταλύματα στο Κανκούν. Οι πελάτες μας συνέχισαν το επόμενο ταξίδι τους την επόμενη μέρα.
Ζητάμε για άλλη μια φορά συγγνώμη για την ταλαιπωρία και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους πελάτες μας για την κατανόησή τους και να τους καθησυχάσουμε ότι περιπτώσεις όπως αυτές είναι σπάνιες”.