Είναι μία από τις πιο δυναμικές αγορές στα ταξίδια που απειλούν τους millenials. Η Gen Xers συχνά ονομάζεται και «lost generation».

Ως ταξιδιώτες, έχουν «χαθεί» μεταξύ των baby boomers – οι οποίοι σε γενικές γραμμές, πηγαίνουν στον παραδοσιακό ταξιδιωτικό πράκτορα- και των millennials, που αναζητούν στα social media πληροφορίες ταξιδιού.

Κύριο χαρακτηριστικό της νέας αυτής φυλής του ταξιδιώτη Gen Xers είναι το “do it yourself”, μέσω ΟΤΑ.

Εχουν γεννηθεί μεταξύ 1965 και 1980, έχουν εξελιχθεί σε βασικούς παίκτες στα ταξίδια, έχουν πολλά κοινά με τα millennials αλλά και μία μεγάλη διαφορά.

Οι Gen Xers εργάζονται πολύ περισσότερο και έχουν περισσότερο διαθέσιμο εισόδημα για τα ταξίδια και τις διακοπές τους. Και όπως υποστηρίζουν οι αναλυτές, δουλεύουν για να απολαμβάνουν και όχι να πληρώνουν τα φοιτητικά τους δάνεια σε σύγκριση με τον πελάτη millennials.

 

Τί λένε οι έρευνες για τους Gen Xers 

  • Το 83% εργάζεται με πλήρες ωράριο ή με μερική απασχόληση και σήμερα ξοδεύει τα περισσότερα χρήματα του σε ταξίδια σε σύγκριση με τους νεότερους ή τους μεγαλύτερους του. Κατά μέσο όρο, θα ξοδέψουν 627 $ ανά ημέρα ταξιδιού.
  • Το 61% των Αμερικανών Gen Xers έχουν παιδιά, πράγμα που σημαίνει ότι τα ταξίδια τους συμβαδίζουν με το σχολικό έτος και τις σχολικές αργίες.
  • Για διαμονή επιλέγουν έξω από την πεπατημένη, όπως ένα boutique hotel ή κατι πρωτοποριακό που οι φίλοι τους δεν έχουν καν ακούσει. Τείνουν να είναι λίγο πιο περιπετειώδεις και περισσότερο επικεντρωμένοι στην εμπειρία. Θέλουν να δουν μια συναυλία σε μια νέα χώρα ή να έχουν μια μοναδική γαστρονομική εμπειρία στον προορισμό.

Για να τους προσεγγίσετε:

  • Βεβαιωθείτε ότι τα πακέτα ή οι προσφορές σας παρουσιάζονται με σαφήνεια και μπορούν εύκολα να αγοραστούν.
  • Να είστε…συνδεδεμένοι, μια και πρόκειται για την γενιά που έχει πιστωθεί για πολλές από τις εξελίξεις στην τεχνολογία και τις επικοινωνίες που απολαμβάνουμε σήμερα. Η Wikipedia, η Google και το Amazon είναι μόνο μερικές από τις εντυπωσιακές συνεισφορές των Gen Xers.
  • Μόνο ένας στους έξι θα χρησιμοποιήσει έναν παραδοσιακό ταξιδιωτικό πράκτορα.