Ένα πρωτότυπο τρόπο βρήκε ο επιβάτης της Norwegian Air, να διαμαρτυηθεί για τα 120 € που πλήρωσε επιπλέον στην εταιρεία γιατί είχε κάνει λάθος το όνομα του στην κράτηση και τελικά δικαιώθηκε από την αεροπορική εταιρεία και μάλιστα με τον ίδιο δημιουργικό τρόπο.
Ο 27χρονος μουσικός από την Κορνουάλη Gus Dolding έγραψε ένα ποίημα στην σελίδα της Norwegian Air στο Facebook, με το οποίο διαμαρτύρονταν για τα χρήματα.
Στο ποίημα αναφέρει μεταξύ άλλων:
“Γιατί δεν μπορείς να είσαι δίκαιη
Norwegian Air
Τα ακουστικά δεν περιλαμβάνονται
Εννέα ώρες χωρίς δωρεάν φαγητό…
Είσαι μια ντροπή στη νορβηγική σημαία
Και Kiwi.com είστε εξίσου κακοί
Βοηθώντας αυτούς τους απατεώνες καθώς υπάρχουν χρήματα
Είναι δύσκολο να λειτουργήσει με ευπρέπεια;
Να συνεργάζεται και να προσφέρει ειλικρίνεια;
Παραδέχομαι ότι ήταν λάθος να βάλω το όνομά του ως Bill
Εκατό είκοσι ευρώ γιατί;
Για δύο λεπτά πληκτρολόγησης αυτό είναι μάλλον πολύ
Γιατί δεν μπορείς να είσαι δίκαιος
Norwegian Air
Απλά παραλείψτε αυτό το τέλος
Και ας το αλλάξουμε δωρεάν”.
Μετά από like που έπεφταν βροχή η Norwegian Air συμφώνησε να μην πληρωθεί το ποσό για την αλλαγή ονόματος και ο 27χρονος μουσικός, χαρούμενος ευχαρίστησε την αεροπορική εταιρεία επίσης με ένα νέο ποίημα.
Η ιστορία όμως έκλεισε σε τριλογία. Η εμπνευσμένη ομάδα της Norwegian Air αυτή τη φορά, του απάντησε σε δημιουργικό ποιητικό τόνο.
Του…αφιέρωσαν λοιπόν, μεταξύ άλλων:
“Αγαπητέ Gus,
Δεν αφήνουμε κανέναν έξω από την πτήση
Ειδικά ένα πρόσωπο σαν εσάς
Επειδή τα διαμάντια σε αυτόν τον κόσμο είναι τόσο λίγα
Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία σας
Σας ευχαριστούμε για τον έρωτά σας
Είχαμε πολύ ωραίο χρόνο
Σας ευχαριστούμε που αναγνωρίσατε ότι είμαστε δίκαιοι
Σας ευχόμαστε καλό ταξίδι
Με μας ο κόσμος βρίσκεται στην άκρη του δακτύλου σας”
Η απάντηση της εταιρείας κέρδισε τις εντυπώσεις των χρηστών του facebook, που σχολίασαν “μεγάλη εξυπηρέτηση, μεγάλη ανταπόκριση”, “τώρα θέλω να πετάξω με την αεροπορική εταιρεία σας”.
Εκπρόσωπος της αεροπορικής δήλωσε στα βρετανικά μέσα ότι “η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας είναι έτοιμη να υποστηρίξει περισσότερα από 33 εκατομμύρια επιβάτες που ταξιδεύουν μαζί μας κάθε χρόνο και αυτό το ποίημα δείχνει ότι είναι επίσης μια ευέλικτη, έξυπνη και δημιουργική ομάδα ανθρώπων.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιλύσουμε το ζήτημα του πελάτη με έναν παιχνιδιάρικο τρόπο που δείχνει ότι προχωράμε με την… καρδιά μας.“