Οι πωλήσεις κρουαζιέρας ανακάμπτουν πιο αργά από ό,τι οι χερσαίες διακοπές, αλλά είναι έτοιμες να επιστρέψουν καθώς χαλαρώνουν οι περιορισμοί, υπογραμίζουν οι διεθνείς πράκτορες.

Η αγορά κρουαζιέρας, αποδίδει τις υποτονικές πωλήσεις στις -άδικες κατά πολλούς- οδηγίες κατά της κρουαζιέρας που εκδόθηκαν τον Δεκέμβριο από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) των ΗΠΑ. Οι ακυρώσεις από τις εταιρείες κρουαζιέρας έχουν επίσης πλήξει τις κρατήσεις.

Η Travel Network Group δήλωσε ότι οι πωλήσεις βελτιώνονται, με τη Μεσόγειο και τα ελληνικά νησιά να είναι οι προορισμοί με τις περισσότερες κρατήσεις, ακολουθούμενες από την Καραϊβική, την Αυστραλία, τη Βαλτική και τις υπερατλαντικές κρουαζιέρες, ενώ οι πελάτες ανταλλάσσουν τόσο τις κρουαζιέρες ποταμών όσο και τις κρουαζιέρες ωκεανών για να κλείσουν πιο ακριβά ταξίδια.

Η Advantage Travel Partnership δήλωσε ότι οι πωλήσεις κρουαζιέρας αυξάνονται, ιδίως για το τέλος του 2022 και για το 2023.

Η διευθύντρια αναψυχής Kelly Cookes παραδέχτηκε ότι η κρουαζιέρα δεν είχε απολαύσει “την ίδια άνοδο με τις γενικές πωλήσεις” λόγω της αρνητικής δημοσιότητας, αλλά δήλωσε:

“Καθώς τα νέα γύρω από την πανδημία βελτιώνονται και οι περιορισμοί χαλαρώνουν, αναμένουμε ισχυρές πωλήσεις κρουαζιέρας”.