Η πλειοψηφία των ασιατών ταξιδιωτών κάνουν κράτηση σε καταλύματα εκτός ξενοδοχείων όταν ταξιδεύουν κοντά στο σπίτι τους, αποκάλυψε η μελέτη της Agoda.com σχετικά με τις κρατήσεις εκτός ξενοδοχείων.
Σε μια μελέτη σχετικά με τη συμπεριφορά των Ασιατών όσον αφορά στις κρατήσεις σε εναλλακτικά καταλυμάτων, όπως ιδιωτικά σπίτια, βίλες, B&B και ξενώνες, η Agoda.com διαπίστωσε ότι η μεγάλη πλειοψηφία επιλέγει αυτές τις επιλογές όταν ταξιδεύει στην εγχώρια αγορά ή σε γειτονικές χώρες, και όχι σε άλλες χώρες.
Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες από την Ινδονησία (79%), τη Σιγκαπούρη (71%), τις Φιλιππίνες (82%) και την Ταϊλάνδη (80%) είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ιδιόκτητο κατάλυμα στην πατρίδα τους.
Παρομοίως, οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (88%), τις ΗΠΑ (84%) και την Αυστραλία (75%) είναι πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε ιδιόκτητο ακίνητο όταν ταξιδεύουν εντός της χώρας τους.
Οι λόγοι για την επιλογή εναλλακτικού καταλύματος διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα.
Για παράδειγμα, οι Ινδονήσιοι (55%), οι Φιλιππινέζοι (53%) και οι Μαλαισιανοί (54%) το κάνουν για να φιλοξενήσουν οικογένειες και μεγάλες ομάδες, ενώ οι κάτοικοι της Σιγκαπούρης (57%), οι Ταϊλανδοί (54%) και οι Αυστραλοί (46%) θεωρούν ότι τα εναλλακτικά καταλύματα είναι λιγότερο ακριβά από ένα standard δωμάτιο ξενοδοχείου. Από την άλλη πλευρά οι κινέζοι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν καταλύματα εκτός ξενοδοχείου στην αναζήτησή τους για μια πιο τοπική ταξιδιωτική εμπειρία (55%).
Παράλληλα, ο τύπος κράτησης καταλύματος εκτός του ξενοδοχείου εξαρτάται επίσης από τη χώρα. Οι κρατήσεις τύπου B&B κατατάσσονται πρώτες στους Φιλιππινέζους ταξιδιώτες, ενώ το 53% των ερωτηθέντων στη μελέτη παραδέχονται ότι έχουν κλείσει ένα δωμάτιο εκτός ξενοδοχείου κατά το παρελθόν έτος.
Ταυτόχρονα, τα ιδιωτικά σπίτια είναι τα αγαπημένα για τους ταξιδιώτες από τη Σιγκαπούρη (44%), τη Μαλαισία (40%) και την Αυστραλία (38%). Οι βίλλες και οι ξενώνες προτιμώνται από τους ταξιδιώτες από την Ινδονησία (37% και 36% αντίστοιχα) και την Ταϊλάνδη (31% και 32%).
Σημειώνεται τέλος ότι η παγκόσμια απογραφή περισσοτέρων από 1,5 εκατομμυρίων ακινήτων της Agoda περιλαμβάνει μια ποικιλία από καταλύματα εκτός του ξενοδοχείου, από ιδιωτικές κατοικίες και βίλες μέχρι δεντρόσπιτα και γιοτ. Η έρευνα συγκέντρωσε απαντήσεις από 16.000+ ανθρώπους σε 15 χώρες.