Οι ταξιδιωτικές εταιρείες -που τους είναι παιχνιδάκι να πείσουν τον κόσμο για τα πακέτα τους- όταν πρόκειται για δωρεάν υπηρεσίες, γίνονται τα θύματα.

Ενα επιβλητικό 47% των πελατών να παραδέχεται ότι είπαν μικρά ψεμματάκια, για να πετύχουν τον σκοπό τους, δηλαδή δωρεάν υπηρεσίες και δώρα.

Από τους 2.432 ερωτηθέντες σε έρευνα του hotelscan.com, 800 άτομα παραδέχτηκε ότι είχαν πει ψέματα για να πάρουν δωρεάν ταξίδια.

  • Το 43% ζητούσε αναβαθμίσεις στο ξενοδοχείο.
  • Το 37% αναβαθμίσεις στο αεροπλάνο.
  • Το 34% δωρεάν δρομολόγια.
  • Το 29% ζητώντας δωρεάν φαγητό

Σύμφωνα με έρευνα της ιστοσελίδας σύγκρισης τιμών hotelscan.com, διαπίστωσε ότι πελάτες δήλωσαν ψευδώς ότι ήταν τα γενέθλιά τους ή επέτειος γάμου για να πάρουν δωρεάν:

  • Το 38% πότα, όπως σαμπάνιες.
  • Το 18% φαγητό.
  • Το 10% θεραπείες σπα.
  • Το 5% αναβαθμίσεις δωματίων.

Το πιο συνηθισμένο ψέμα ήταν «είναι η επέτειος μου», που χρησιμοποιείται από το 39%, ακολουθούμενο από το «μήνα του μέλιτος» 22% και το «είναι τα γενέθλια μου» 17%.

Οι αεροπορικές εταιρείες ήταν λιγότερο γενναιόδωρες ή ενδεχομένως, λιγότερο ευγενείς από τα ξενοδοχεία με μόνο το 5% όσων παραδέχθηκαν ότι είπαν ψέμματα να λάβουν δωρεάν αναβάθμιση.

Το 53% που απέτυχε πει ψέμματα λέει ότι οι δικαιολογίες που έλαβαν για τις απορρίψεις κυμαίνονταν από προσωπικό που ισχυριζόταν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα ή ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα.