Μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και νέες κουζίνες αναζητούν πλέον στα ταξίδια τους οι Κινέζοι τουρίστες. Αυτό προκύπτει σύμφωνα με νέα έρευνα εποχικότητας.

Στην πραγματικότητα, ένας αυξανόμενος αριθμός Κινέζων αναζητούν την καινοτομία, είτε πρόκειται για ταξίδια εσωτερικού είτε για διεθνή ταξίδια.

Μάλιστα αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία ως προορισμούς από μόνα τους.

Αυτό ανέφερε σε δηλώσεις του ο Nils-Arne Schroeder, αντιπρόεδρος για το Luxury & Lifestyle στο Hilton της Ασίας-Ειρηνικού.

“Στην Ασία και στην Κίνα, πρόκειται για την εμπειρία του ξενοδοχείου”, δήλωσε ο Schroeder, επικεφαλής της πολυτελούς μάρκας Waldorf Astoria των Hilton.

“Η πολυτέλεια δεν έχει πλέον να κάνει με τα ψώνια. Πρόκειται για μια μοναδική εμπειρία που είναι εξατομικευμένη.”

Στοιχεία της μελέτης

  • το 83% των ερωτηθέντων «ενδιαφέρεται να εξερευνήσει» διαφορετικές τοπικές κουλτούρες,
  • το 82% απολαμβάνει υπηρεσίες προσωπικής ευεξίας,
  • το 77% είναι “ανοιχτό” για κοινωνικοποίηση με τους ντόπιους και
  • το 77% αναζητά νέες εμπειρίες.