Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας επηρεάζουν τις λειτουργίες περισσότερων από οκτώ στα δέκα ξενοδοχεία, στις ΗΠΑ.
Σχεδόν τρεις στους τέσσερις ξενοδόχους λένε ότι οι διακοπές επηρεάζουν αρνητικά τα επιχειρηματικά τους έσοδα.
Τα στοιχεία αυτά αποκαλύπτει νέα έρευνα της Αμερικανικής Ένωσης Ξενοδοχείων και Καταλυμάτων (AHLA).

  • Το 86% είπε οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας είχαν μέτριο ή σημαντικό αντίκτυπο στις δραστηριότητες τους.
  • Περισσότεροι από τους μισούς (52%) λένε ότι το πρόβλημα έχει επιδεινωθεί τους τελευταίους τρεις μήνες.
  • Το 74% λέει ότι τα προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας έχουν αρνητικό αντίκτυπο στα έσοδα των επιχειρήσεων.

Ο αντίκτυπος στις επιχειρήσεις θα μπορούσε να έχει επιπτώσεις στην απασχόληση, υπογραμμίζοντας την ανάγκη ομοσπονδιακής βοήθειας για τους ξενοδόχους.

Τα ξενοδοχεία διαθέτουν μια πολύπλοκη αλυσίδα εφοδιασμού που απαιτεί τακτικές προμήθειες ενός ευρέος φάσματος αγαθών και υπηρεσιών κάθε μέρα.

Ο διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας επιδεινώνουν τα υπάρχοντα προβλήματα στα ξενοδοχεία. Και αυξάνουν το λειτουργικό κόστος σε μια ήδη δύσκολη περίοδο. Η έρευνα υπογραμμίζει πόσο διαδεδομένες είναι αυτές οι προκλήσεις για τους ξενοδόχους.

Οι ξενοδόχοι δεν αναμένουν ότι οι διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας θα επιλυθούν σύντομα.

  • Το 46% αναμένει ότι οι διακοπές θα διαρκέσουν έξι μήνες έως ένα χρόνο.
  • Το 36% εκτιμά ότι θα διαρκέσουν περισσότερο από ένα χρόνο.

Ξενοδοχεία που αντιμετωπίζουν έλλειψη διαθεσιμότητας

  • Λευκά είδη 85%.
  • Προμήθειες τροφίμων και ποτών 76%.
  • Καθημερινές προμήθειες καθαριότητας 72%.

Ξενοδοχεία που αντιμετωπίζουν αυξημένο κόστος

  • Καθημερινές προμήθειες καθαριότητας και καθαριότητας 79%.
  • Λευκά είδη 77%.
  • Προμήθειες τροφίμων και ποτών 77%.