Σύνταξη: tourismtoday.gr
Ξεκαθαρίζουν το τοπίο στα ξενοδοχεία τους οι κορυφαίοι tour operators στη Γερμανία. Στόχος τους είναι να προσφέρουν στους πελάτες πιο ξεκάθαρες εμπειρίες, περισσότερες μοναδικές προτάσεις πώλησης (USP) και λιγότερη σύγχυση.
Τα μεγάλα ονόματα tour operators της γερμανικής αγοράς έχουν ένα ποικίλο μείγμα εμπορικών σημάτων, είτε ιδιοκτησίας, διαχείρισης ή δικαιόχρησης, μαζί με κοινοπραξίες και άλλες συνεργασίες.
Ωστόσο, αυτά προκαλούν σύγχυση μερικές φορές για τους καταναλωτές και συχνά δεν έχουν ξεκάθαρη ταυτότητα, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Ταρακούνημα DER Touristik
Το μεγαλύτερο «ξεκαθάρισμα» πραγματοποιείται στο DER Touristik. Το είχε προαναγγείλει από πέρυσι ο Georg Schmickler, Διευθύνων Σύμβουλος της DER Touristik Hotels.
Είχε πει τότε ότι «θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα τοπίο που θα αποτελείται από σαφώς καθορισμένες και τοποθετημένες μάρκες.»
Ο όμιλος έχει ήδη εγκαταλείψει την επωνυμία LTI και επί του παρόντος καταργεί σταδιακά τα Primasol (τέλη-2023) και Cooee (τέλη-2024)
Αυτό θα αφήσει την ανερχόμενη αγορά Sentido, την επωνυμία κλαμπ Aldiana, την επωνυμία παραλιών ξενοδοχείων Calimera και την εξειδικευμένη σε αθλητικά ξενοδοχεία Playitas ως τις κύριες εναπομείνασες μάρκες μαζί με τη νέα μάρκα «lifestyle» Ananea, η οποία ανοίγει το πρώτο της ακίνητο στην Κω τον Ιούνιο.
Οι επωνυμίες TUI επεκτείνονται
Η TUI ηγέτης της αγοράς έχει ήδη ένα πιο ξεκάθαρο χαρτοφυλάκιο με τέσσερις κύριες μάρκες ξενοδοχείων Robinson ως premium brand, TUI Blue για ξενοδοχεία διακοπών, Magic Life για κλαμπ all-inclusive και TUI Suneo ως οικονομική επωνυμία.
Η TUI Blue (91 ξενοδοχεία) θα αποκτήσει 14 ακόμη ακίνητα τα επόμενα χρόνια, ενώ η TUI Suneo (22) θα προσθέσει άλλα επτά ξενοδοχεία για τη γερμανική αγορά μόνο φέτος.
Επιπλέον, μια νέα μάρκα πολυτελείας είναι καθ’ οδόν, αν και ο όμιλος έχει λίγα να πει για αυτό επί του παρόντος.
Η TUI έχει μακροχρόνιες κοινοπραξίες με ξενοδοχειακές εταιρείες με έδρα προορισμούς Riu (187 ξενοδοχεία), Atlantica (46) και Grupotel (46).
Ριζικές αλλαγές στο FTI
Σε πλήρη αντίθεση, η FTI μείωσε το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της από 60 σε 50 ακίνητα. Σχεδιάζει να εξορθολογίσει ριζικά τις έξι διαφορετικές μάρκες της Labranda, Design Plus, Kairaba, Lemon & Soul, Club Sei και Managed by Meeting Point Hotels.
«Θα αναπτύξουμε μια εντελώς νέα ιδέα επωνυμίας μέχρι το τέλος του 2024 και θα εγκαταλείψουμε όλες τις υπάρχουσες επωνυμίες, ανακοίνωσε η επικεφαλής των ξενοδοχείων Sabine Dorn-Aglagul.
Θα δημιουργήσουμε δύο νέες μάρκες. Μία επικεντρωμένη στις οικογένειες και μία μόνο για ενήλικες.»
Επιπλέον, θα υπάρξει μια νέα επωνυμία ομπρέλας για τα ξενοδοχεία που θα ενσωματώνει το όνομα FTI.
Πού επικεντρώνεται το Alltours
Η Alltours έχει ήδη ολοκληρώσει την ανακαίνιση της ξενοδοχειακής επωνυμίας της, εγκαταλείποντας τα Sunline και Holiday Hotels και ενημερώνοντας την ιδέα της boutique Luxmar.
Στο μέλλον, ο ιδιοκτήτης Willi Verhuven θέλει να επικεντρωθεί στην αλυσίδα ξενοδοχείων Allsun του ομίλου, να τοποθετήσει τα κλαμπ Alltoura με μεγαλύτερη σαφήνεια και να εκσυγχρονίσει την επωνυμία Family & Friends.
Συνεργασίες της Schauinsland-Reisen
Σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της, η Schauinsland-Reisen εστιάζει στις παραδοσιακές συνεργασίες με ξενοδόχους σε σημαντικούς προορισμούς και απέχει από την ανάπτυξη των δικών της εμπορικών σημάτων ξενοδοχείων.
Πιο σημαντικό για τον ιδιοκτήτη Gerald Kassner είναι η οικονομική υποστήριξη όπου χρειάζεται, για παράδειγμα με την αγορά 10 R2 ξενοδοχείων στις Καναρίους Νήσους και τη Μαγιόρκα.
Όπως είπε «μπορώ να φανταστώ την βελτίωση της εικόνας της μάρκας της R2 στο μέλλον, αλλά το να κατέχουμε ή ακόμα και να κατασκευάζουμε έναν μεγάλο αριθμό δικών μας ξενοδοχείων δεν είναι ο στόχος μας».