Μετά από τα νέα ότι η American Airlines προσφέρει μια επιλογή χωρίς άγγιγμα για τους ταξιδιώτες, μια νέα παγκόσμια συνεργασία που ανακοινώθηκε σήμερα θα φέρει χαμηλή αφή / χωρίς αφή και αυτοματοποιημένη επεξεργασία επιβατών σε αεροδρόμια σε όλο τον κόσμο.

Η SITA και η NEC ανακοίνωσαν μια συνεργασία για να ξεκλειδώσουν περαιτέρω τις δυνατότητες των απρόσκοπτων λύσεων επεξεργασίας επιβατών επόμενης γενιάς, καθιστώντας πραγματικότητα τις διαδικασίες κινητής τηλεφωνίας και χωρίς επαφή.

Είναι ένα σημαντικό βήμα για τα αεροδρόμια που θα τους βοηθήσουν να συμμορφωθούν με τις νέες απαιτήσεις υγιεινής μετά την παγκόσμια πανδημία Covid-19, σύμφωνα με τις συστάσεις από το Airport Council International και την IATA.

Αυτό θα επιτρέψει στους επιβάτες να χρησιμοποιούν την ψηφιακή τους ταυτότητα στο κινητό τους τηλέφωνο όποτε ταξιδεύουν σε κάθε βήμα του ταξιδιού.

Οι επιβάτες θα χρησιμοποιήσουν τη βιομετρική τους ταυτότητα για να κάνουν check-in, να κάνουν πληρωμές, να αφήσουν την τσάντα τους, καθώς και να περάσουν από την ασφάλεια, τη μετανάστευση και την επιβίβαση, απλώς σαρώνοντας το πρόσωπό τους σε κάθε βήμα.

Τα βασικά σημεία επαφής θα σας αναγνωρίσουν αυτόματα ως επιβάτες, κάνοντας βήματα  επιβίβασης χωρίς κόπο.

Οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη αυτής της πρωτοποριακής λύσης χρησιμοποιώντας την παγκόσμια παρουσία των δύο εταιρειών στην αγορά και τον συνδυασμό τεχνολογίας για λύσεις Common Use Platforms και Artificial Intelligence (AI).

Με τεχνολογίες αιχμής και λύσεις AI που περιλαμβάνουν τον πιο ακριβή αλγόριθμο αναγνώρισης προσώπου.

H πλατφόρμα I Delight της NEC επιτρέπει στους επιβάτες που έχουν επιλέξει να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία να αναγνωρίζονται γρήγορα και με υψηλό βαθμό ακρίβειας, ακόμη και όταν κινούνται.

Οι λύσεις SITA Smart Path και SITA Flex είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις βιομετρικές τεχνολογίες κινητής τηλεφωνίας και της NEC με τις υπάρχουσες υποδομές κοινής χρήσης και εφαρμογές αεροπορικών εταιρειών, παρέχοντας παράλληλα μια πιο ομαλή διαδρομή στο αεροδρόμιο.