Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η εντός και εκτός συνόρων επέκταση των δραστηριοτήτων της, η ενίσχυση του χαρτοφυλακίου των ξενοδοχείων που διαχειρίζεται, τόσο των resorts όσο και των city hotels, καθώς και η ενδυνάμωση της παρουσίας της στον τομέα του advisory και project management βρίσκονται στο επίκεντρο της στρατηγικής ανάπτυξης που ακολουθεί η SWOT Hospitality, κορυφαία εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχειακών μονάδων.

Εχοντας ήδη αναπτύξει ένα portfolio με 12 εμβληματικά ξενοδοχεία ανά την Ελλάδα, η εταιρεία αναμένεται να ενισχύσει την παρουσία της εντός των συνόρων με την προσθήκη τριών ακόμη ξενοδοχείων στο ενεργητικό της μέχρι το 2026. Στην κατεύθυνση αυτή, το 2025 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το πρώτο JW Marriott, δυναμικότητας 170 κλινών, στο Μαράθι Χανίων, ενώ το 2026 πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του το Destination by Hyatt στην Πάρο. Την άνοιξη του 2025 αναμένεται να λειτουργήσει και πάλι το ξενοδοχείο το οποίο λειτουργούσε μέχρι τον περασμένο Μάρτιο ως Civitel Olympic από τον όμιλο Civitel Hotels & Resorts και στεγαζόταν στο ακίνητο, ιδιοκτησίας της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής (ΕΟΕ), στο Μαρούσι.

Το συγκεκριμένο ακίνητο μισθώθηκε, στο πλαίσιο σχετικού διαγωνισμού, από το σχήμα SWOT Hospitality και REDS για 25+10 χρόνια από την υπογραφή της σύμβασης. Στο ξενοδοχείο αναμένεται να υλοποιηθεί ένα πρόγραμμα εκσυγχρονισμού, προϋπολογισμού στην περίμετρο των 3 εκατ. ευρώ. Όπως επισημαίνουν στο tourismtoday.gr πηγές της εταιρείας, το νέο ξενοδοχείο, που θα αποκτήσει έναν πιο lifestyle χαρακτήρα, διατηρώντας παράλληλα και το business προφίλ του, θα επανατοποθετηθεί στην ελληνική αγορά υπό ένα νέο brand το οποίο θα δημιουργήσει η SWOT Hospitality.

Στη λογική μίσθωσης ακινήτων, η εταιρεία, εκτός από το project στο ακίνητο της ΕΟΕ, σύναψε πρόσφατα μία ακόμα ισχυρή συνεργασία αυτή τη φορά με την INTRACOM HOLDINGS, για τη μίσθωση του Οlvos Koufonisia, όπως έχει μετονομαστεί πλέον. Το ανακαινισμένο Olvos Koufonisia, βρίσκεται στο Άνω Κουφονήσι, μόλις 90 μέτρα από την παραλία, και διαθέτει 55 δωμάτια και σουίτες, εξωτερική πισίνα, καταπράσινους κήπους και ένα εστιατόριο, το μενού του οποίου φέρει την υπογραφή του πολυβραβευμένου σεφ Γιώργου Στυλιανουδάκη.

Το Olvos Koufonisia είναι μέλος του Olvos Collection, το οποίο δημιούργησε η SWOT Hospitality το 2020 και περιλαμβάνει πολυτελή boutique ξενοδοχεία σε αγαπημένους προορισμούς, όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος και το Πόρτο Χέλι.

Μεταξύ των πιο εμβληματικών assets που έχει στο χαρτοφυλάκιό της, η εταιρεία έχει αναλάβει το management αλλά και την ανάπλαση του Corfu Palace στην Κέρκυρα, ιδιοκτησίας του Χένρι Χόλτερμαν, επικεφαλής της Reggeborgh Invest.

Η επέκταση στο εξωτερικό

Ο σχεδιασμός των επικεφαλής της εταιρείας περιλαμβάνει, πάντως, και την επέκταση των δραστηριοτήτων της στο εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό, το 2027 αναμένεται να κάνει πρεμιέρα το AC Hotel by Marriott στο Βελιγράδι, έπειτα από συμφωνία με την AFI Europe, τον μεγαλύτερο όμιλο real estate στη Σερβία. Η λειτουργία του συγκεκριμένου ξενοδοχείου υπό τη διαχείριση της SWOT θα σηματοδοτήσει το πρώτο αναπτυξιακό βήμα της εταιρείας εκτός των ελληνικών συνόρων.

Άλλωστε, στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη της SWOT με αιχμή τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και την Ιταλία.

Χαρτοφυλάκιο 300 εκατ. ευρώ

Σήμερα, η SWOT Hospitality διαχειρίζεται ένα χαρτοφυλάκιο 12 ξενοδοχείων αξίας 300 εκατ. ευρώ, έχοντας συνάψει συνεργασίες με κάποιους από τους πιο ισχυρούς παίκτες της φιλοξενίας, όπως η Marriott International, η Hilton, η Hyatt Hotels και η γαλλική Accor.

Ο τζίρος των 12 ξενοδοχείων εκτιμάται σε 50 εκατ. ευρώ περίπου, με τους επικεφαλής της εταιρείας να στοχεύουν στη δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου 15 ξενοδοχείων το 2025, ο τζίρος των οποίων θα κινείται πέριξ των 70 εκατ. ευρώ. Σε βάθος τριετίας στόχος είναι η SWOT να έχει ένα portfolio 18 ξενοδοχείων με έναν κύκλο εργασιών της τάξης των 100 εκατ. ευρώ.

Advisory και project management

Τον τελευταίο χρόνο, η SWOT, πέρα από τη διαχείριση ξενοδοχείων, προσφέρει υπηρεσίες που άπτονται του advisory και του project management. Στην κατεύθυνση αυτή, η εταιρεία έχει αναλάβει ως project manager, τέσσερα έργα στην Ελλάδα, δύο εκ των οποίων έχουν ήδη ολοκληρωθεί.

Το ένα αφορά την ανακαίνιση του ξενοδοχείου Πήγασος στη Ρόδο και το άλλο την ανακαίνιση 6 βιλών στο Nikki Beach. Η SWOT έχει δύο ακόμη έργα υπό ανάπτυξη. Το πρώτο αφορά ένα ξενοδοχείο στην Πάρο και το έτερο την ανάπτυξη ενός νέου ξενοδοχείου, δυναμικότητας, 120 κλινών στην ηπειρωτική Ελλάδα.