Καθώς πλησιάζουμε στην περίοδο των διακοπών, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες έχουν μια διαρκή επιθυμία να ταξιδέψουν, ακόμη και όταν η χώρα αντιμετωπίζει τις προκλήσεις της πανδημίας

Σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση της εταιρείας έρευνας αγοράς Destination Analysts, ένα μελλοντικό ταξίδι και ιδιαίτερα στο εσωτερικό και με τα μέλη της οικογένειας παραμένει προτεραιότητα για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.

Αυτό το εύρημα συμφωνεί με την πρωτοβουλία Let’s Go There , η οποία έχει συμβουλευτεί ερευνητές για να εντοπίσει τα αποδεδειγμένα οφέλη του να προσβλέπουμε και να σχεδιάζουμε μια μελλοντική ταξιδιωτική εμπειρία.

Όσον αφορά το πώς η πανδημία έχει αλλάξει τις προτεραιότητες και τον τρόπο με τον οποίο αυτό θα επηρεάσει πιθανώς τα ταξίδια μακροπρόθεσμα, αυτή την εβδομάδα οι ερευνητές ρώτησαν τους Αμερικανούς «Καθώς κοιτάζετε τα επόμενα δύο χρόνια, με ποιους τρόπους  περιμένετε το ταξίδι σας και οι προτεραιότητες θα αλλάξουν σε σύγκριση με πριν την κατάσταση του κορωνοϊού; “, οι περισσότεροι συμφώνησαν ότι θα ταξιδεύουν στο εσωτερικό και περισσότερο με την οικογένεια .

Σχεδόν οι μισοί Αμερικανοί ταξιδιώτες (47%) αναφέρουν ότι θα αισθάνονταν είτε χαρούμενοι είτε πολύ χαρούμενοι που έλαβαν ένα δώρο που σχετίζεται με ταξίδια αυτήν την περίοδο των διακοπών.

Το εύρημα υποδηλώνει ότι, με άφθονες ταξιδιωτικές προσφορές διαθέσιμες από παρόχους σε ολόκληρο τον κλάδο, ειδικά τη Black Froday – πολλές με ευέλικτες πολιτικές κράτησης και ακύρωσης – το δώρο του ταξιδιού θα είναι ευπρόσδεκτο για τους αγαπημένους αυτή την περίοδο των διακοπών.