Ταξίδια αναψυχής θα επιλέξουν οι περισσότεροι όταν αρθούν πλήρως οι περιορισμοί στις μετακινήσεις. Τα επαγγελματικά ταξίδια βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα με βάση το ταξιδιωτικό συναίσθημα της Oliver Wyman.

H εταιρεία ερεύνησε περισσότερους από 4.000 καταναλωτές στις ΗΠΑ, τον Καναδά, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισπανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Κίνα και την Αυστραλία.

Ο στόχος, ήταν να «κατανοήσει πώς η πανδημία Covid-19 επηρεάζει τις στάσεις και τις απόψεις για τα ταξίδια».

  • Για τους περισσότερους ερωτηθέντες το μεγαλύτερο μέρος των σχεδίων αφορούσε εσωτερικά ταξίδια, ακόμη και αν αρθούν οι περιορισμοί σε ξένες χώρες.
  • Παράλληλα τα ταξίδια αναψυχής ήταν πρώτα στις προτιμήσεις τους έναντι των επαγγελματικών ταξιδίων.
  • Μια από τις κεντρικές εξελίξεις στην πανδημία ήταν η συνειδητοποίηση μεταξύ των επιχειρήσεων ότι τα εικονικά εργαλεία όπως η τηλεδιάσκεψη είναι περισσότερο από επαρκή για επικοινωνία.

Πάνω από το 40% του συνόλου των ταξιδιωτικών επιχειρηματιών σκοπεύουν να μειώσουν τις κινήσεις τους στο μέλλον.

Λιγότερο από το 30% σχεδίαζε να μειώσει τα επαγγελματικά ταξίδια τον Μάιο.

Τα δωμάτια των ξενοδοχείων και τα εστιατόρια θα είναι τα πρώτα που θα προσελκύσουν τους καταναλωτές όταν η πανδημία τελειώσει.

Πάντως οι ερωτηθέντες σκοπεύουν να μείνουν ακόμα μακριά από μαζικές εκδηλώσεις όπως συναυλίες, αθλητικές εκδηλώσεις, εμπορικές εκθέσεις ή κρουαζιέρες.