Τα υλικά αγαθά θεωρείται ότι φέρνουν στους ανθρώπους την ευτυχία, έστω και για λίγο. Ωστόσο, λίγο μετά την αγορά, ο ενθουσιασμός, η ικανοποίηση και η απόλαυση που αρχικά αισθάνεται κανείς αρχίζουν να μειώνονται.

Ουσιαστικά, αυτό που συμβαίνει είναι ότι ο εγκέφαλός μας εκπαιδεύεται να συσχετίζει την ευτυχία με τις αγορές. Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο Cornell, αυτός ο κύκλος συμπεριφοράς μπορεί να διακοπεί.

Το καλύτερο μέρος αυτού του σκεπτικού είναι το γεγονός ότι ενώ η ευφορία της αγοράς θα μειωθεί με την πάροδο του χρόνου, οι αναμνήσεις που συνδέονται με τα ταξίδια κάνουν ακριβώς το αντίθετο.

Γιατί τα ταξίδια φέρνουν ευτυχία ;

Οι ταξιδιωτικές εμπειρίες είναι μέρος του ποιοι είμαστε. Οι πιο αγαπημένες αναμνήσεις δεν προέρχονται από τα αγαθά που έχει αγοράσει κανείς, αλλά είναι ένα συνολικό άθροισμα των εμπειριών ζωής που προσφέρει το ταξίδι.