Οι ηγέτες πωλήσεων της American και της Delta Airlines υποστηρίζουν ότι οι συνεργασίες τους με ταξιδιωτικά γραφεία θα είναι καθοριστικής σημασίας όταν τα ταξίδια αυξάνονται ξανά.
«Έχουμε επενδύσει πολλή ενέργεια σε αυτές τις συνεργασίες», δήλωσε ο Jim Carter, αντιπρόεδρος της American Division για τις παγκόσμιες πωλήσεις. « Τέτοιες στιγμές είναι που μπορείτε να δοκιμάσετε αυτές τις συνεργασίες. Οι συνομιλίες που κάνουμε μαζί τους είναι πιο κρίσιμες, για να βεβαιωθούμε ότι μαθαίνουμε πως θέλουν να ταξιδεύουν οι πελάτες”, είπε ο κ. Carter.
Ο Bob Somers, ανώτερος αντιπρόεδρος των παγκόσμιων πωλήσεων της Delta, είπε:
“Θέλουμε να ξέρουμε που θέλουν να ταξιδεύουν οι πελάτες μας” , είπε ο Bob Somers.
Η ανάκαμψη είναι πιθανό να καθυστερήσει. Μια έρευνα του Harris σε 2.039 ενήλικες που διεξήχθη από την 1η έως τις 3 Μαΐου διαπίστωσε ότι το 48% των Αμερικανών είπε ότι δεν θα ήταν άνετοι να πετάξουν έως ότου τελειώσει η πανδημία. Όμως, καθώς μια κρίσιμη μάζα ανθρώπων επιστρέφουν στα ταξίδια, οι αεροπορικές εταιρείες θα έχουν το άνευ προηγουμένου καθήκον της ανακατασκευής χρονοδιαγραμμάτων που έχουν μειωθεί έως και 90%.
Ο Peter Vlitas, ανώτερος αντιπρόεδρος των αεροπορικών εταιρειών για τα Travel Leaders, δήλωσε ότι οι αεροπορικές εταιρείες καταλαβαίνουν ότι καθώς ξεκινούν για την ανοικοδόμηση των προγραμμάτων, τα ταξιδιωτικά γραφεία μπορούν να παρέχουν βασικές πληροφορίες.
Ο κ. Vlitas είπε επίσης ότι πιστεύει πως οι σύμβουλοι ταξιδιών θα δουν το μερίδιό τους στις πωλήσεις εισιτηρίων αεροπορικών εταιρειών κατά την περίοδο επανεκκίνησης να ανεβαίνει, κυρίως επειδή οι ταξιδιώτες θα έχουν περισσότερες αμφιβολίες και χρειάζονται περισσότερη βοήθεια από ό, τι προηγουμένως.
«Οι αεροπορικές εταιρείες συνειδητοποιούν ότι θα έχουμε μεγαλύτερο ρόλο και θέλουν να έχουν μια συνομιλία μαζί μας για το πότε πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα θέλουν να ταξιδέψουν και πού πιστεύουμε ότι θέλουν να ταξιδέψουν», δήλωσε ο κ Vlitas.