Πιστωτική κάρτα με επιστροφή μετρητών ή με ταξιδιωτική πίστωση;
Οταν το μπόνους εγγραφής στην πιστωτική κάρτα έχει να κάνει με ταξίδια, τότε οι Millennials αυτήν θα επιλέξουν, όπως αποκαλύπτει έρευνα της CreditCards.com.
Κι ενώ πάνω από το ένα τρίτο των Αμερικανών δήλωσε ότι το 3% των μετρητών σε όλες τις αγορές είναι το πιο ελκυστικό χαρακτηριστικό μπόνους μιας πιστωτικής κάρτας, το 36% των Millennials (ηλικίας 23-38 ετών) κάνει και πάλι την διαφορά δηλώνοντας ως δέλεαρ τα ταξιδιωτικά μπόνους.
Για τους αναλυτές της CreditCards.com, η εξήγηση είναι απλή. Όταν συγκρίνουμε τις πιστωτικές κάρτες, δύο είναι οι βασικές ερωτήσεις: “Πώς θα ξοδέψω τα λεφτά μου;” και “τι θέλω να βγάλω από τις ανταμοιβές μου;”
Η αντιστοίχιση μιας κάρτας έχει να κάνει με τον τρόπο ζωής. Ανταμείβει για τα πράγματα ή τις υπηρεσίες που αγοράζονται και στην προκειμένη περίπτωση οι Millennials, λατρεύουν τα ταξίδια.