Το υπό παράδοση τμήμα ξεκινά στο 102,3 χλμ. της Ιόνιας Οδού και φθάνει έως το 129,6 χλμ. (δηλαδή ξεκινά από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Αμφιλοχίας και φθάνει έως την Παράκαμψη Άρτας)
Με την παράδοση αυτών των ενδιάμεσων 27 χιλιομέτρων, η Ιόνια Οδός γίνεται ένας ενιαίος αυτοκινητόδρομος συνολικού μήκους 182 χιλιομέτρων. Με το νέο τμήμα, παρακάμπτονται οι στροφές της περιοχής Μενιδίου και η διάρκεια της διαδρομής από Α/Κ Αμφιλοχίας έως και Παράκαμψη Άρτας, μειώνεται σχεδόν στο μισό και από 40 λεπτά που διαρκεί σήμερα μέσω υφιστάμενης εθνικής οδού, δε θα ξεπερνά τα 20 λεπτά μέσω Ιόνιας Οδού.

Το σύνολο του τμήματος είναι διπλής κατεύθυνσης, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μια Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης ανά κατεύθυνση. Στην κεντρική νησίδα εφαρμόζεται αμφίπλευρο στηθαίο ασφαλείας τύπου New Jersey.

Αναλυτικά, τα πλάτη των λωρίδων είναι:
2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 14,50μ. [2x(3,50+3,75)].
1 λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) με την αντίστοιχη εξωτερική λωρίδα καθοδήγησης ανά κατεύθυνση, συνολικού πλάτους 5,00μ.[2x(2,25+0,25)].
Κεντρική νησίδα συνολικού πλάτους 2,50μ.

Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του τμήματος περιλαμβάνονται συνολικά 5 γέφυρες, 22 άνω και κάτω διαβάσεις και 34 οχετοί. Στις Χ.Θ. 105+250, 116+000 και 128+000 στη διάθεση των χρηστών βρίσκονται χώροι προσωρινής στάθμευσης με W.C, ενώ στη Χ.Θ. 111+277 βρίσκεται ο μετωπικός σταθμός διοδίων Μενιδίου.

Τέλος, στο τμήμα συναντάται ο Ημικόμβος Κομποτίου στη Χ.Θ. 125+700 ο οποίος συνδέει την Ιόνια Οδό με την υφιστάμενη εθνική οδό Αντιρρίου – Άρτας. Η μορφή του κόμβου είναι μισό διαμάντι. Ο κλάδος 1 εξυπηρετεί την έξοδο του αυτ/μου προς την Άρτα και ο κλάδος 2 εξυπηρετεί την είσοδο στον αυτ/μου προς το Αγρίνιο.