Χαμός έγινε με τα φθηνά εισιτήρια των 100 λιρών της British Airways για μακρινούς προορισμούς, μια προσφορά που τελικά αποδείχτηκε μπούμερανγκ.
Η αεροπορική εταιρεία γιορτάζοντας τα 100 χρόνια της προσφέρει 100 φθηνά εισιτήρια, κάτι όμως που δεν της βγήκε σε καλό επικοινωνιακά.
Η μεγάλη επισκεψιμότητα στο σύστημα κρατήσεων στον ιστότοπο της τον έριξε, με αποτέλεσμα να πάρουν φωτιά τα social media με αρνητικά σχόλια.
Οι πελάτες διαμαρτύρονται γιατί η εταιρεία δεν το είχε προβλέψει και η British Airways υποστηρίζει ότι το τμήμα πληροφορικής της ήταν έτοιμο να αντιμετωπίσει τυχόν προβλήματα.