Τα ταξίδια μπορεί να αναζητούν τον βηματισμό τους μέσω της πανδημίας Covid-19 αλλά, το 2019 ήταν μια ακόμη αξιοσημείωτη χρονιά για τη βιομηχανία.

Αυτό αποδεικνύεται από την λίστα Travel Weekly Power 2020, που κατατάσσει τις 36 ταξιδιωτικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, με πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις ταξιδιού το 2019. Από το σύνολο της λίστας, παρουσιάζουμε τις πρώτες δέκα.

Οι 10 top ταξιδιωτικές εταιρείες Travel Weekly Power 2020

1. Expedia

Ο Όμιλος Expedia, ο οποίος κατέχει τη Hotels.com, το Vrbo, το Trivago, το Orbitz, το Travelocity και το Hotwire, μεταξύ των πολλών εμπορικών σημάτων του, ανέφερε πωλήσεις 107,9 δις δολαρίων πέρυσι.
Πάνω από το 40% των κρατήσεων στις μάρκες OTA του Ομίλου πραγματοποιήθηκε μέσω κινητής τηλεφωνίας. Οι συνολικές συναλλαγές εφαρμογών αυξήθηκαν περισσότερο από 40% από έτος σε έτος.

2. Booking Holdings

Αναφέροντας 96,4 δις δολάρια σε ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις το 2019, η Booking Holdings παραμένει νούμερο δύο στη λίστα και το 2020.
Οι θυγατρικές της εταιρείας είναι οι Booking.com, Kayak, OpenTable, Priceline.com, Agoda και Rentalcars.com.

3. American Express Global Business Travel

Η American Express Global Business Travel αρνήθηκε να επαναπαυθεί στις επιτυχίες της το 2019, ανεβάζοντας τις πωλήσεις στα 42,6 δις δολάρια.

4. BCD Travel

Η εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες διαχείρισης ταξιδιών σε 109 χώρες, πραγματοποίησε πωλήσεις 27,5 δις δολαρίων πέρυσι.

5. CWT (Carlson Wagonlit Travel)

Παραμένει στις πέντε πρώτες θέσεις για το 2020 με πωλήσεις σχεδόν 25 δις δολαρίων πέρυσι.

6. Flight Centre Travel Group

Το 2019 οι εταιρικές πωλήσεις του αυξήθηκαν 30% έναντι του 2018 και έφτασαν τα 16 δις δολάρια. Τα 56 εκατ. δολάρια είναι από τις πωλήσεις των 20.800 πρακτόρων του.

7. Internova Travel Group

Το πρώην Travel Leaders Group, κατατάσσεται πάλι στην έβδομη θέση, με πωλήσεις σχεδόν 7,5 δις δολαρίων πέρυσι. Εκ’ των οποίων 3,9 δις δολάρια δημιουργήθηκαν από τους 10.000 πράκτορες του ομίλου.

8. American Express Travel

Οι πωλήσεις του 2019 πλησιάζουν τα 7 δις δολάρια. Το προηγούμενο έτος η εταιρεία αύξησε την αξία του προγράμματος διαμονής. Και εφάρμοσε νέες επιλογές κράτησης για τα μέλη της καθώς και απέκτησε ένα ζευγάρι ψηφιακών πλατφορμών στο LoungeBuddy και στο Resy.

9. Direct Travel

5,8 δις δολάρια πωλήσεις και απέκτησε και άλλες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Professional Travel

10. Fareportal

5,34 δις δολάρια σε πωλήσεις το 2019. Η μεγάλη πλειονότητα των πωλήσεων της εταιρείας (93%) προήλθε από ταξίδια αναψυχής.