Εκτινάχθηκε η “εμπλοκή” των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης μεταξύ των ταξιδιωτικών πρακτορείων το 2018.
Ειδικότερα, πάνω από 100% ανήλθε το ποσοστό του enganement των social media σύμφωνα έρευνα από την Passport Online.
Τα δεδομένα της Passport Online βασίζονται σε στοιχεία από 7.500 ταξιδιωτικά πρακτορεία.
Η χρήση των ψηφιακών εργαλείων κράτησης για την ολοκλήρωση των συναλλαγών b-to-b αυξήθηκε σημαντικά το 2018.
Επιπλέον, οι ψηφιακές κρατήσεις για κρουαζιέρες αυξήθηκαν κατά 25% σε ετήσια βάση, λόγω των κοινωνικών μέσων.
Για ολόκληρο το έτος, οι κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν στη μηχανή κράτησης κρουαζιερόπλοιων της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 25% σε ετήσια βάση.
Αύξηση επίσης κατέγραψαν κατά 170% στα σχόλια των καταναλωτών στις σελίδες facebook.