Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα χρησιμοποιήσει ο δήμος Νοτίου Πηλίου για την τουριστική προβολή της περιοχής. Στο πλαίσιο αυτό η οικονομική επιτροπή του δήμου ενέκρινε τη διάθεση πίστωσης 13.317,60 ευρώ.

Ο Δήμος θα αξιοποιήσει τις νέες τεχνολογίες όπως το διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Instagram, Twitter κ.λπ.).

Σημειώνεται ότι η περιοχή έχει υιοθετήσει τα τελευταία χρόνια μια στρατηγική ολοκληρωμένου σχεδιασμού βιώσιμης τουριστικής με έμφαση στον εναλλακτικό τουρισμό όπως π.χ. ο γαστρονομικός, ο θρησκευτικός και ο περιηγητικός.

Αυτά τα πλεονεκτήματα θα αναδειχθούν οργανωμένα και σε συνεργασία με τους τοπικούς τουριστικούς φορείς.

Τέλος, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αποτελεσματική ενημέρωση-πληροφόρηση των επισκεπτών του τόπου.