Σύνταξη: tourismtoday.gr
Τα προγράμματα επιβράβευσης στην Ευρώπη έχουν επεκταθεί την τελευταία δεκαετία. Αυτό, οφείλεται στην αυξανόμενη σημασία τους παράλληλα με τη μεγαλύτερη εταιρική ενοποίηση σε ολόκληρη την ήπειρο.
Με τα πάντα, από τις πιστωτικές κάρτες με κοινό σήμα μέχρι τις μοναδικές αναβαθμίσεις για τα μέλη, οι αεροπορικές εταιρείες στην Ευρώπη κάνουν τα πάντα για να αυξήσουν την προβολή τους.
Την εικόνα για την ανάπτυξη των ευρωπαϊκών προγραμμάτων αφοσίωσης, δείχνει μελέτη της On Point Loyalty και αποκαλύπτει τα πέντε πιο εκτεταμένα.
1. Miles & More: Lufthansa Group / αποτίμηση 7.971 εκατ. δολάρια
Ο Lufthansa Group ξεκίνησε το Miles & More τον Ιανουάριο του 1993 το οποίο έχει αναπτυχθεί και επεκταθεί από τότε και είναι το μεγαλύτερο στην ήπειρο.
Το πρόγραμμα πίστης προσφέρεται από όλα τα μέλη του Ομίλου Lufthansa, συμπεριλαμβανομένων των Lufthansa, Air Dolomiti, Austrian Airlines, Brussels Airlines, Discover Airlines, Eurowings και SWISS, μαζί με τις Croatia Airlines, LOT Polish Airlines, Aegean και Luxair, οι οποίες στην πραγματικότητα δεν αποτελούν μέρος του Ομίλου.
Ενώ τα μίλια Miles & More μπορούν να επιτρέψουν σε κάποιον να εξαργυρώσει δωρεάν ταξίδια σε οποιονδήποτε αριθμό αεροπορικών εταιρειών του Lufthansa Group, καθώς και στους συνεργάτες Star Alliance, θα πρέπει να σημειωθεί ότι αυτά τα μίλια λήγουν μετά από 36 μήνες.
Το πρόγραμμα προσφέρει επίσης πολλές συνεπώνυμες πιστωτικές κάρτες, συμπεριλαμβανομένης της World Elite Mastercard της Lufthansa.
2. IAG Avios: International Airlines Group (IAG) / αποτίμηση 7.084 εκατ. δολάρια
Ο International Airlines Group (IAG) είναι ένας από τους πιο εκτεταμένους νεότερους ομίλους στην ήπειρο, που ιδρύθηκε αρχικά από τη συγχώνευση της British Airways και της Iberia.
Το εκτεταμένο πρόγραμμα πιστότητας Avios έχει αναπτυχθεί γρήγορα την τελευταία δεκαετία και λειτουργεί πλέον σε πέντε διαφορετικές αεροπορικές εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των αρχικών δύο αερομεταφορέων μαζί με τις Aer Lingus, LEVEL και Vueling.
Το Avios είναι ένα από τα ταχύτερα προγράμματα επιβράβευσης αεροπορικών εταιρειών που διατίθενται στην αγορά στους πελάτες των ΗΠΑ, με τρεις διαφορετικές πιστωτικές κάρτες με το όνομα Visa που προσφέρονται στις Ηνωμένες Πολιτείες από την Chase Bank.
Όπως και τα Miles & More του Ομίλου Lufthansa, οι πόντοι Avios λήγουν μετά από 36 αδράνεια. Ωστόσο, μπορούν να διατηρηθούν ολοκληρώνοντας απλώς μία κράτηση σχετική με το Avios.
3. Flying Blue: Air France-KLM / αποτίμηση 6.923 εκατ. δολάρια
Το Flying Blue, το πρόγραμμα επιβράβευσης του Air France-KLM Group, είναι από τα πιο εκτεταμένα στις ΗΠΑ, προσφέροντας μια δημοφιλή συνεπώνυμη πιστωτική κάρτα, την KLM-Air France World Elite Mastercard, μέσω της Bank of America.
Το πρόγραμμα χρονολογείται από τη συγχώνευση μεταξύ των δύο αερομεταφορέων το 2005, όταν συνδυάστηκαν τα προηγούμενα προγράμματα πίστης τους.
4. Miles & Smiles: Turkish Airlines / αποτίμηση 2.624 εκατ. δολάρια
Η Turkish Airlines είναι μία από τις μεγαλύτερες αερομπορικές εταιρείες στην ήπειρο, καθώς το επιχειρηματικό της μοντέλο είναι πιο ανταγωνιστικό με το αντίστοιχο σύνδεσης των αερομεταφορέων της Μέσης Ανατολής.
Το εκτεταμένο πρόγραμμα επιβράβευσης του αερομεταφορέα Miles & Smiles, προσφέρει έναν εντυπωσιακό αριθμό μοναδικών παροχών στα μέλη του.
Όπως συμβαίνει όλο και περισσότερο σε όλη την ήπειρο, ο αερομεταφορέας άρχισε πρόσφατα να προσφέρει δωρεάν WiFi σε όλες τις πτήσεις σε όσους είναι μέλη του Miles & Smiles.
Σύμφωνα με το Forbes, το πρόγραμμα διακρίνεται με εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά εξαργύρωσης, καθώς και με ευρεία διαθεσιμότητα βραβείων.
5. Eurobonus: SAS, Wideroe / αποτίμηση 1.132 εκατ. δολάρια
Η νορβηγική περιφερειακή αεροπορική εταιρεία Wideroe προσφέρει επίσης το Eurobonus, το πρόγραμμα επιβράβευσης του σκανδιναβικού αερομεταφορέα SAS.
Τα οφέλη του είναι εκτεταμένα, επιτρέποντας την εξαργύρωση πόντων για τα πάντα, από πτήσεις, ξενοδοχεία, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, ακόμη και αγορές.
Οι επιβάτες μπορούν επίσης να συγκεντρώσουν γρήγορα το καθεστώς επιβράβευσης, το οποίο τους επιτρέπει να αποκτήσουν πρόσβαση σε σαλόνια αναμονής, προτεραιότητα επιβίβασης και δωρεάν WiFi.
Η αεροπορική εταιρεία συνδέεται επίσης με πολλούς διαφορετικούς συνεργάτες πιστότητας σε ολόκληρο τον κλάδο, συμπεριλαμβανομένων αρκετών από τους συνεργάτες του Ομίλου Star Alliance.
Ωστόσο, το μέλλον ου Eurbonus, είναι αβέβαιο, δεδομένων των σημαντικών οικονομικών προβλημάτων της SAS τα τελευταία χρόνια. Η Air France-KLM εξέταζε το ενδεχόμενο να συγχωνεύσει το Eurobonus στο πρόγραμμα της Flying Blue, μετά την απόκτηση σχεδόν 20% του μετοχικού κεφαλαίου του σκανδιναβικού αερομεταφορέα.