Η πώληση κρουαζιέρας ειδικών αποστολών αποτελεί μια «τεράστια ευκαιρία» για Βρετανούς και Ιρλανδούς πράκτορες, αποκαλύπτουν νέα δεδομένα από το πρόσφατα δρομολογημένο Expedition Cruise Network (ECN).

Το δίκτυο, που ξεκίνησε νωρίτερα φέτος για να δώσει στην κρουαζιέρα «τον δικό της ρυθμό και φωνή», κάλεσε τους πράκτορες να επενδύσουν περισσότερο χρόνο για να μάθουν για την κρουαζιέρα αποστολής μέσω του αποκλειστικού διαδικτυακού κόμβου εκπαίδευσης, που διαθέτει περισσότερα από 100 εκπαιδευτικά βίντεο, που καλύπτουν τις τάσεις της κρουαζιέρας. προορισμούς, δρομολόγια και πλοία.

Περισσότερα από τα μισά μέλη του ECN παράγουν σήμερα πάνω από το 50% των δραστηριοτήτων τους μέσω εμπορικών καναλιών.

Ωστόσο, μόνο το ένα τρίτο αυτών των μελών παράγει περισσότερο από το 20% των πωλήσεών τους σε κρουαζιέρες αποστολής από το ταξιδιωτικό εμπόριο του Ηνωμένου Βασιλείου.

Το 70% των φορέων εκμετάλλευσης κρουαζιέρων εξερευνήσεων έχουν δει τις πωλήσεις τους να αυξάνονται φέτος, με το 25% να καταγράφει πωλήσεις στο ίδιο επίπεδο με το 2022.

Η Αφρική ήταν ο πιο περιζήτητος προορισμός για νέα προϊόντα κρουαζιέρας και διαδρομές σε ποσοστό 40%. Ακολούθησε ο Ινδικός Ωκεανός (35%) και η Ασία (27%).