Η τεχνητή νοημοσύνη και τα έξυπνα δωμάτια αναμένεται να αποτελέσουν απαραίτητες παροχές για τα ξενοδοχεία του μέλλοντος. Η τάση υιοθετείται από πολλά ξενοδοχεία για να δημιουργήσουν πιο προσωπική, αξέχαστη εμπειρία.

“Η τεχνολογία θα γίνει πιο προσιτή οικονομικά για τους ξενοδόχους, με αποτέλεσμα AI και έξυπνα δωμάτια να γίνουν στάνταρ σε όλη τη βιομηχανία φιλοξενίας “, εκτιμά η Leanne Harwood, διευθύνων σύμβουλος της InterContinental Hotels Group (IHG) σε Αυστραλασία-Ιαπωνία.

Το τοπίο της αγοράς αλλάζει επίσης. Ανεξάρτητα από το αν είστε ένα σημαντικό διεθνές εμπορικό σήμα ή μια ανεξάρτητη μπουτίκ, οι προκλήσεις και οι ανάγκες παραμένουν οι ίδιες. Για να συμβαδίσει με αυτές τις αλλαγές, η ξενοδοχειακή βιομηχανία πρέπει να υιοθετήσει απρόσκοπτες εμπειρίες και η τεχνολογία θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία αυτή.

Η τεχνολογία θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί για να προωθήσει μια «σύνδεση πληροφοριών» που θα βοηθά τους ξενοδόχους. Και θα δίνει τη δυνατότητα στο προσωπικό να είναι πιο παραγωγικό, τονίζουν οι ειδικοί.
Οι ξενοδόχοι θα πρέπει να επικεντρωθούν στη διατήρηση της ανθρώπινης υπηρεσίας. Και ο ρόλος της τεχνολογίας να είναι βοηθητικός για τους εργαζόμενους του κλάδου.
Για παράδειγμα, εάν ένα φωτιστικό σπάσει θα μπορούν μέσω μίας εφαρμογής να ειδοποιήσουν οι επισκέπτες το προσωπικό του ξενοδοχείου.