Τα ταξιδιωτικά πρακτορεία δίνουν την δική τους μάχη για την επιβίωση και ανάκαμψη. Οι αλλαγές στα ταξίδια και στην συμπεριφορά των καταναλωτών λόγω της πανδημίας έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα στον κλάδο.

Η ανάπτυξη βιώσιμων πολιτικών και ψηφιακής τεχνολογίας είναι «κρίσιμης σημασίας» για τα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Αυτό υπογραμμίζει η Καρολάιν Μπρέμνερ, επικεφαλής ταξιδιωτικών και τουριστικών ερευνών της Euromonitor International, κατά τη διάρκεια σεμιναρίου της Παγκόσμιας Ταξιδιωτικής Αγοράς.

Η ψηφιοποίηση θα οδηγήσει στην ανάκαμψη τα ταξιδιωτικά πρακτορεία. Κι αυτό συμβαίνει, καθώς όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες θα κάνουν κράτηση μέσω διαδικτύου ή κινητών.

Παράλληλα, υπάρχει αυξανόμενο ενδιαφέρον από τους καταναλωτές να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον τους, πρόσθεσε η Καρολάιν Μπρέμνερ.
«Η βιωσιμότητα είναι πιο επίκαιρη από ποτέ», ανέφερε.

Το 66% των καταναλωτών παγκοσμίως θέλουν να έχουν θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον μέσω των καθημερινών δράσεών τους το 2021. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία έρευνας της Euromonitor.

Η μείωση των πλαστικών θεωρείται ως η πιο δημοφιλής «πράσινη» δραστηριότητα, σύμφωνα με την έρευνα.

Συνδυασμός ψηφιακής και βιώσιμης πρακτικής

«Ο συνδυασμός ψηφιακού και βιώσιμου είναι ένας μοναδικός συνδυασμός για την ανάκαμψη», δήλωσε η Καρολάιν Μπρέμνερ.

Και τόνισε επίσης την ανάγκη να εκπαιδευτεί το προσωπικό. Με στόχο να προσφέρει καλές υπηρεσίες που δεν μπορούν να προσφερθούν από την τεχνολογία.

«Αφήστε το check-in σε μηχανήματα, είπε χαρακτηριστικά. Αλλά πάρτε την τοπική εικόνα από τους ντόπιους. Μοναδικές εμπειρίες που δεν μπορείτε να αποκτήσετε από ένα μηχάνημα».

Ωστόσο, κατέληξε ότι τα ταξίδια βρίσκονται πίσω από άλλους τομείς όσον αφορά στα διαπιστευτήρια αειφορίας των εταιρειών.