Η Air FranceKLM συνεργάστηκε με την Amadeus προκειμένου να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία Nevio της τελευταίας με στόχο την ανάπτυξη ενός συστήματος «προσφοράς και παραγγελίας», όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η αεροπορική εταιρεία.

Η μετάβαση στη νέα τεχνολογία θα είναι μια «πολυετής προσπάθεια», σύμφωνα με την Air FranceKLM.

Συγκεκριμένα, με βάση το πρότυπο «One Order» της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορών, το Nevio θα εξορθολογίσει τις αγορές σε μια ενιαία παραγγελία σε αντίθεση με την ύπαρξη πολλαπλών εγγράφων, όπως αρχείο ονόματος επιβάτη, ηλεκτρονικό εισιτήριο και διάφορα ηλεκτρονικά έγγραφα, για κάθε κράτηση.

Μόλις τεθούν σε λειτουργία, οι πελάτες θα έχουν ένα ενιαίο ταξιδιωτικό αρχείο και μια ενιαία “παραγγελία” που θα περιέχει όλα τα ταξιδιωτικά τους στοιχεία, συμπεριλαμβανομένων των υπηρεσιών που παρέχονται από τρίτους, σύμφωνα με τον όμιλο αεροπορικών εταιρειών.

Η εταιρεία είπε ότι η εν λόγω κίνηση θα βελτιώσει την εξυπηρέτηση επιτρέποντας στους πελάτες να κάνουν αλλαγές στα ταξίδια και τις υπηρεσίες τους πιο εύκολα και να επιτρέψουν πιο εξατομικευμένες προσφορές.