Πολλοί διαχειριστές ακινήτων διακοπών αναφέρουν τις ανέπαφες λύσεις ως την υψηλότερη προτεραιότητα τους – πάνω και από τα βελτιωμένα πρωτόκολλα καθαρισμού – καθώς προσπαθούν να αποκαταστήσουν την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών.

Αυτό αποκαλύπτει έρευνα της πλατφόρμας επιχειρήσεων ακινήτων Breezeway, σχετικά με τα βραχυπρόθεσμα καταλύματα και την λειτουργία τους εν’ μέσω COVID-19.

  • Tο 95% των επαγγελματιών σχεδιάζουν να εφαρμόσουν αλλαγές για να βοηθήσουν τους επισκέπτες να αισθάνονται πιο ασφαλείς στα ενοικιαζόμενα τους.
  • Το 49% των διαχειριστών ακινήτων πιστεύουν ότι το λογισμικό φροντίδας ακινήτων και λειτουργιών θα είναι η πιο χρήσιμη τεχνολογία κατά το επόμενο έτος για επένδυση. Ξεπερνώντας το λογισμικό διαχείρισης κρατήσεων, δυναμική τιμολόγηση και διαχείριση συνεργατών καναλιών.

Χρήση έξυπνων κλειδαριών

Η χρήση έξυπνων κλειδαριών, οι οποίες επιτρέπουν στους επισκέπτες να εισέρχονται σε μια ιδιοκτησία με έναν κωδικό πρόσβασης, καταργεί το βήμα ενός διαχειριστή ιδιοκτησίας να παραδίδει κλειδιά.

Σε ευρωπαϊκές χώρες όπου οι ταξιδιώτες υποχρεούνται να εγγραφούν στις αρχές, η ψηφιακή εγγραφή – μέσω υπηρεσιών – βοηθά στην εξάλειψη περισσότερων προσωπικών επαφών μεταξύ του φιλοξενούμενου και του επισκέπτη από ότι είναι απαραίτητο.

Ηλεκτρονικό check-in και check-out

Οι διαχειριστές ακινήτων μπορούν να εγγράψουν επισκέπτες online εξοικονομώντας χρόνο έως και 80% σε σύγκριση με τη μη αυτόματη εγγραφή επισκεπτών.

Το ηλεκτρονικό check-in μειώνει το χρόνο που απαιτείται για την αποθήκευση πληροφοριών επισκεπτών και τη μεταφόρτωση δεδομένων στις τοπικές αρχές από 30 λεπτά ανά επισκέπτη σε δύο λεπτά. Ενώ οι πληροφορίες που συλλέγει αποθηκεύονται στο cloud για πρόσβαση ανά πάσα στιγμή.

Το ηλεκτρονικό check out είναι ιδιαίτερα πολύτιμο κατά τον προγραμματισμό της υπηρεσίας καθαρισμού.

Με την απλή ενημέρωση των επισκεπτών στην Alexa ότι κάνουν check out νωρίτερα, το προσωπικό καθαρισμού θα ειδοποιηθεί έγκαιρα.

Οι ανέπαφες λύσεις, όπως η τεχνολογία φωνής, θα διαδραματίσουν μεγαλύτερο ρόλο στην επικοινωνία φιλοξενουμένων και επισκεπτών, καθώς και στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας smarthome.

Οι οικοδεσπότες μπορούν να εξοπλίσουν τα σπίτια με συσκευές Amazon Alexa ή Google Home με πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο ενεργοποίησης της τηλεόρασης ή των φώτων καθώς και για τα κοντινά εστιατόρια και δραστηριότητες.

Οι φωνητικές συσκευές θα μπορούσαν επίσης να είναι εξοπλισμένες με προσαρμοσμένα μηνύματα – όπως ένα εξατομικευμένο καλωσόρισμα ή μια σειρά μέτρων υγιεινής.