
Ευχαριστημένοι εμφανίζονται οι περισσότεροι ταξιδιώτες σε γενικές γραμμές από τη λειτουργία των ξενοδοχειακών εφαρμογών, ωστόσο η ξενοδοχειακή βιομηχανία ίσως να μπορούσε να προσφέρει πιο εμπλουτισμένες υπηρεσίες στους πελάτες της εάν δημιουργούσε περαιτέρω συνεργασίες με εταιρείες πληροφορικής.
Όπως αναφέρεται σε πρόσφατη μελέτη από την Παγκόσμια Οργάνωση επαγγελματικών ταξιδίων (GBTA), οι ταξιδιώτες κάνουν χρήση των ξενοδοχειακών εφαρμογών για τα πάντα. Από την κράτηση του δωματίου τους, το απομακρυσμένο check-in ή την παραγγελία room service.
Σύμφωνα με στοιχεία της μελέτης, ποσοστό άνω του 60% όσων πραγματοποιούν ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους, διαθέτουν εφαρμογή για τουλάχιστον μία από τις επτά ξενοδοχειακές αλυσίδες που υπάρχουν παγκοσμίως. Περισσότεροι από τους μισούς από όσους συμμετείχαν στην έρευνα διέθεταν εφαρμογές για τουλάχιστον δύο από τις επτά αλυσίδες στο κινητό τους τηλέφωνο.
Ειδικότερα, ο πιο ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας της φιλοξενίας είναι το mobile check-in. Είναι αυτό για το οποίο οι περισσότεροι ταξιδιώτες δείχνουν ενδιαφέρον. Το ¼ των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι χρησιμοποίησε το mobile check-in στο τελευταίο του επαγγελματικό ταξίδι. Ο εν λόγω αριθμός θα μπορούσε να είναι υψηλότερος εάν τα συστήματα εισόδου χωρίς τη χρήση κλειδιού ήταν πιο διαδεδομένα.
Όπως υποστηρίζουν στελέχη της οργάνωσης τα ξενοδοχεία στο μέλλον θα πρέπει να επενδύσουν σε καινοτόμες τεχνολογίες αλλά επίσης θα πρέπει να εστιάσουν και στη βελτιστοποίηση των ήδη υπαρχόντων διευκολύνσεων, όπως το Wi-Fi το οποίο εξακολουθεί να παραμένει πολύ σημαντικό για όσους πραγματοποιούν επαγγελματικά ταξίδια.
Επιπλέον, οι νεώτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους, δήλωσαν ότι θα τους άρεσε να έχουν περισσότερες υπηρεσίες τύπου Netflix και Hulu μέσω της τηλεοράσεως του δωματίου τους.
Τέλος, όσοι ταξιδεύουν με μεγάλη συχνότητα δήλωσαν ότι θα τους ενδιέφερε οι ξενοδοχειακές αλυσίδες να διαθέτουν ένα ατομικό προφίλ για κάθε επισκέπτη ώστε να μπορεί η διαμονή τους να είναι πιο εξατομικευμένη χωρίς να κάνουν ειδικά αιτήματα κάθε φορά του κάνουν check-in.