413005wineΤηλεοπτικό σποτ για την προώθηση του ποιοτικού ελληνικού κρασιού δημιούργησε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης σε συνεργασία με την Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία «Συμμαχία για την Ελλάδα».

Το τηλεοπτικό μήνυμα εγκρίθηκε από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης και προβάλλεται από όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς εθνικής και τοπικής εμβέλειας, σε δημόσιους χώρους όπως αίθουσες αναμονής των αεροδρομίων, στα μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και σε χώρους εστίασης.
Το σποτ αφορά στην προώθηση του ελληνικού κρασιού τόσο στην εγχώρια όσο και στις ευρωπαϊκές και διεθνείς αγορές και παρουσιάζει μια νέα εικόνα για το ποιοτικό, παραδοσιακό κρασί. Στόχος του είναι να συμβάλει στο άνοιγμα νέων αγορών ώστε η χώρα να αποκτήσει φήμη παραγωγής οίνου με ισχυρό, αναγνωρίσιμο brand.

«Καταβάλλουμε ιδιαίτερες προσπάθειες να στρέψουμε την παραγωγή μας σε μια γεωργία ποιότητας, σε μια γεωργία με ονομασία προέλευσης, με τη γεωγραφική της ένδειξη, παραγόμενη με βιολογικό τρόπο, μια γεωργία δηλαδή που σέβεται τους φυσικούς πόρους και αγωνίζεται για την αειφορία, μια γεωργία συνυφασμένη με την παράδοση και τον πολιτισμό μας και με τις παραγωγικές ιδιαιτερότητες (νησιωτικές, ορεινές κ.α.) του τόπου μας», δήλωσε υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιος Τσαυτάρης.

naftemporiki