Παραπλανητικό έκρινε η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων του Ηνωμένου Βασιλείου τηλεοπτικό σπότ της TUI UK και το απαγόρευσε, παρά το γεγονός ότι ο οργανισμός διαγραφής διαφημίσεων Clearcast δήλωσε ότι όλες οι πληροφορίες ήταν διευκρινιστικές.

Στην τηλεοπτική διαφήμιση του ταξιδιωτικού οργανισμού στις 3 Ιουνίου, ένας σπίκερ έλεγε: “Δεν είναι αργά για να ανακαλύψετε την Τουρκία με την TUI από 279 λίρες το καλοκαίρι” , ενώ σε κείμενο στην οθόνη υπήρχε η διευκρίνιση “Αναχωρήσεις μεταξύ 01/09/2018 και 31/10/2018 από επιλεγμένα αεροδρόμια.”

Ένας καταναλωτής προχώρησε στην καταγγελία υποστηρίζοντας ότι η διαφήμιση ήταν παραπλανητική επειδή οι διακοπές δεν θα ήταν το καλοκαίρι.

Η TUI UK εξήγησε από την πλευρά της ότι η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών της κυμαίνεται από την 1η Απριλίου έως τις 31 Οκτωβρίου και ο Clearcast, μάλιστα υποστήριξε επίσης ότι οι πρώτες δύο εβδομάδες αναχωρήσεων παρέμεναν ακόμα εντός των καλοκαιρινών μηνών.

Ωστόσο, η Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων, δεν πείστηκε και όπως τόνισε στο πλαίσιο μιας διαφήμισης που έδειξε οικογενειακές ομάδες, οι καταναλωτές θα ερμήνευαν τον όρο “καλοκαιρινές διακοπές” που θα σημαίνει τον Ιούνιο, τον Ιούλιο και τον Αύγουστο.

“Δεν θεωρήσαμε ότι η περίοδος ταξιδιού του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου ήταν πιθανό να ευθυγραμμιστεί με την κατανόηση του όρου από τους καταναλωτές στο πλαίσιο της διαφήμισης, ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ζητήσαμε από την TUI UK να διασφαλίσει ότι η μελλοντική διαφήμισή τους δεν θα παραπλανούσε, ισχυριζόμενη ότι θα προσφέρει καλοκαιρινές διακοπές εάν αυτές οι διακοπές είναι εκτός της περιόδου που οι καταναλωτές μπορούν να θεωρήσουν ως το καλοκαίρι”.