Oι επενδύσεις υψηλής τεχνολογίας και ο αυτοματισμός βελτιώνουν την εμπειρία στα αεροδρόμια, αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν είναι πανάκεια.
Έρευνα της OAG, κορυφαίου παρόχου ταξιδιωτικών δεδομένων στον κόσμο, φέρνει τα πάνω-κάτω. Και δίνει νέα δεδομένα για τις αεροπορικές μετακινήσεις.
Εκτός από την έκδοση εισιτηρίων και το check-in, οι ταξιδιώτες προτιμούν την ανθρώπινη εξυπηρέτηση για σχεδόν κάθε άλλη λειτουργία ταξιδιού.
Τι είδους εξυπηρέτηση προτιμούν οι ταξιδιώτες στα αεροδρόμια
Αποσκευές
- 54% ανθρώπινη
- 46% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Ασφάλεια
- 55% ανθρώπινη
- 45% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Επιβίβαση
- 64% ανθρώπινη
- 36% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Υπηρεσίες concierge
- 83% ανθρώπινη
- 17% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Υπηρεσίες κατά την πτήση
- 80% ανθρώπινη
- 20% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών
Οι ταξιδιώτες δεν φοβούνται να δηλώσουν ηλεκτρονικά την τοποθεσία τους εάν αυτό οδηγεί σε μια καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία.
Σχεδόν το 60% των ταξιδιωτών θα επιτρέψει στα αεροδρόμια να εντοπίσουν την τοποθεσία τους μέσω κινητής τηλεφωνικής συσκευής ή φορητής συσκευής προκειμένου να περιορίσουν τους χρόνους αναμονής.
Ξεχάστε τα ρομπότ
- Μόνο το 19% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι βλέπουν αξία στα διαδραστικά ρομπότ που παρέχουν πληροφορίες.
- Το 40% θέλει περισσότερες ζώνες φόρτωσης αποσκευών.
- Το 54% θα εκτιμούσε τις οδηγίες στο αεροδρόμιο για την περιήγηση σε τερματικά και τις πύλες.
- Το 75% θέλει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τους αναμενόμενους χρόνους επιβίβασης.
Τι θέλουν οι millennials στις υπηρεσίες αεροδρομίου
Αυτοματοποιημένο check out στο αεροδρόμιο, θέλει:
- Το 54% των millennials
- Το 35% όλων των ταξιδιωτών