Oι επενδύσεις υψηλής τεχνολογίας και ο αυτοματισμός βελτιώνουν την εμπειρία στα αεροδρόμια, αλλά φαίνεται ότι αυτό δεν είναι πανάκεια.

Έρευνα της OAG, κορυφαίου παρόχου ταξιδιωτικών δεδομένων στον κόσμο, φέρνει τα πάνω-κάτω. Και δίνει νέα δεδομένα για τις αεροπορικές μετακινήσεις.

Εκτός από την έκδοση εισιτηρίων και το check-in, οι ταξιδιώτες προτιμούν την ανθρώπινη εξυπηρέτηση για σχεδόν κάθε άλλη λειτουργία ταξιδιού.

Τι είδους εξυπηρέτηση προτιμούν οι ταξιδιώτες στα αεροδρόμια

Αποσκευές

  • 54% ανθρώπινη
  • 46% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών

Ασφάλεια

  • 55% ανθρώπινη
  • 45% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών

Επιβίβαση

  • 64% ανθρώπινη
  • 36% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών

Υπηρεσίες concierge

  • 83% ανθρώπινη
  • 17% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών

Υπηρεσίες κατά την πτήση

  • 80% ανθρώπινη
  • 20% αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών

Οι ταξιδιώτες δεν φοβούνται να δηλώσουν ηλεκτρονικά την τοποθεσία τους εάν αυτό οδηγεί σε μια καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία.
Σχεδόν το 60% των ταξιδιωτών θα επιτρέψει στα αεροδρόμια να εντοπίσουν την τοποθεσία τους μέσω κινητής τηλεφωνικής συσκευής ή φορητής συσκευής προκειμένου να περιορίσουν τους χρόνους αναμονής.

Ξεχάστε τα ρομπότ

  • Μόνο το 19% των ταξιδιωτών δήλωσαν ότι βλέπουν αξία στα διαδραστικά ρομπότ που παρέχουν πληροφορίες.
  • Το 40% θέλει περισσότερες ζώνες φόρτωσης αποσκευών.
  • Το 54% θα εκτιμούσε τις οδηγίες στο αεροδρόμιο για την περιήγηση σε τερματικά και τις πύλες.
  • Το 75% θέλει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τους αναμενόμενους χρόνους επιβίβασης.

Τι θέλουν οι millennials στις υπηρεσίες αεροδρομίου

Αυτοματοποιημένο check out στο αεροδρόμιο, θέλει:

  • Το 54% των millennials
  • Το 35% όλων των ταξιδιωτών