Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ένωσης Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ABTA), Mark Tanzer, έγραψε μια ανοιχτή επιστολή στους πελάτες των μελών του Συλλόγου με ταξιδιωτικά προγράμματα που έχουν επηρεαστεί από την κρίση του ιού για να εξηγήσει την τρέχουσα κατάσταση και να ζητήσει την υποστήριξή τους.

H επιστολή εξηγεί πώς τα διεθνή ταξίδια έχουν σταματήσει εντελώς από κυβερνητικά μέτρα για τον περιορισμό της πανδημίας και ότι αυτό έχει οδηγήσει στην αλλαγή εκατοντάδων χιλιάδων προγραμματισμένων ταξιδιών. Εκφράζει την κατανόηση του προς τους πελάτες που έχουν ζητήσει επιστροφή χρημάτων και μπορεί να αισθάνονται απογοητευμένοι και ανήσυχοι για το χρόνο που χρειάζεται.

Ο Mark Tanzer λέει στο γράμμα του: «Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες εργάζονται εξαιρετικά σκληρά στις πιο δύσκολες συνθήκες για να κάνουν το καλύτερο για τους πελάτες τους. Ωστόσο, πολλές ταξιδιωτικές εταιρείες δεν είναι σε θέση να παρέχουν άμεσα επιστροφές χρημάτων σε μετρητά.

«Δεν είναι προς το συμφέρον κανενός το να κλείσουν υγιείς ταξιδιωτικές επιχειρήσεις. Εκτός από την απώλεια χιλιάδων θέσεων εργασίας, το καθεστώς χρηματοοικονομικής προστασίας ATOL που υποστηρίζεται από την κυβέρνηση θα κατακλυζόταν από μια μεγάλης κλίμακας αποτυχία των επιχειρήσεων και θα χρειάζονταν πολλοί περισσότεροι μήνες για να λάβουν οι πελάτες την επιστροφή χρημάτων.

«Ελλείψει κυβερνητικής δράσης, η ABTA έχει αναπτύξει ένα κανονιστικό πλαίσιο για τις οικονομικά προστατευμένες επιστροφές χρημάτων για τα Μέλη και τους πελάτες της.»

Την περασμένη εβδομάδα, η ABTA δημοσίευσε ενημερωμένες πληροφορίες στον ιστότοπό της σχετικά με τους λόγους για τους οποίους ενδέχεται να προκύψουν καθυστερήσεις στις επιστροφές χρημάτων για τις οργανωμένες διακοπές, καθώς και για τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος επιστροφών πιστωτικών σημειώσεων.