Δράσεις αποκατάστασης της εικόνας της Χαλκιδικής αλλά και ανάδειξης του τουριστικού της προϊόντος έχει ξεκινήσει ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με το υπ.Τουρισμού και την Ένωση Ξενοδόχων Χαλκιδικής, στις διεθνείς αγορές.
Πέρα από τις διαφημιστικές καμπάνιες σε έντυπα και Μέσα Μαζικής Μεταφοράς στην Ιταλία, ο ΕΟΤ θα διοργανώσει και fam trips (ταξίδια εξοικείωσης) για εκπροσώπους αγορών όπως είναι η Ρωσία, η Πολωνία και η Ουγγαρία.
Μέχρι το τέλος του έτους η Χαλκιδική θα συμπεριλαμβάνεται και στο ειδικό διαφημιστικό πρόγραμμα των Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, σε ΜΜΕ των αγορών της αρμοδιότητάς τους.
Ιταλία
Ήδη από τις 17 Ιουλίου η υπηρεσία του ΕΟΤ προβάλει σε Ρώμη και Μιλάνο, ειδική καμπάνια διάρκειας δύο μηνών, με προβολή διαφημιστικού βίντεο για την Χαλκιδική σε σταθμούς μετρό και λεωφορεία.
Ρωσία
Στη συνέχεια, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ρωσίας οργανώνει από τις 26 έως τις 29 Ιουλίου fam trip για την Oksana Kalnina, συντάκτρια της Komsomolskaya Pravda (kp.ru) με περισσότερους από 10 εκατ. αναγνώστες και την Elena Miagkova, συντάκτρια του Συνδέσμου T.O και Τουριστικών Πρακτόρων της Ρωσίας ATOR (atorus.ru).
Πολωνία
Από τις 2 έως τις 7 Αυγούστου, την περιοχή θα επισκεφθούν, επίσης, δύο πολύ σημαντικές influencers, η Aga Stachurska και η travel blogger Jessica Jersey, ένας φωτογράφος και ένας videographer από την Πολωνία.
Σκοπός του ταξιδιού είναι η παραγωγή φωτογραφικού και οπτικοακουστικού υλικού που θα παρουσιάζει την ελκυστικότητα της Χαλκιδικής, σύντομων video spots (διάρκειας 60”) και drone footage από σημεία της περιοχής, καθώς και υλικού για το κανάλι της J. Jersey στο Youtube με τη συμμετοχή της A. Stachurska.
Ουγγαρία
Η Υπηρεσία ΕΟΤ Αυστρίας, με αρμοδιότητα και στην Ουγγαρία, υλοποιεί από τις 2 έως τις 5 Αυγούστου press trip στην Χαλκιδική με τη συμμετοχή των Ούγγρων δημοσιογράφων Zsolt Sandor από το εξαιρετικά δημοφιλές site ποικίλης ύλης «Origo» (origo.hu) με 524.000 αναγνώστες ημερησίως και 2,3 εκατ. μηνιαίως και Tamas Fencsik από το περιοδικό «Nlcafe» (nlcafe.hu) με 434.000 αναγνώστες καθημερινώς και περίπου 2 εκατ. μηνιαίως.
Μάλιστα από τον Αύγουστο η ενισχυμένη τουριστική προβολή της Χαλκιδικής θα περιληφθεί και στο μηνιαίο ενημερωτικό newsletter του ΕΟΤ με 20.000 αποδέκτες, σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες και τις ΗΠΑ μέσω του δικτύου OATH-VerizonMedia.