Η αύξηση της ευαισθητοποίησης στο σήμα Ένωσης Βρετανών Τουριστικών Πρακτόρων (ABTA) κατά τη διάρκεια της περιόδου αιχμής των διακοπών την κατατάσσει ως τον πιο αξιόπιστο ταξιδιωτικό οργανισμό στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Σύμφωνα με έρευνα της ανεξάρτητης συμβουλευτικής εταιρείας Arkenford, στην ABTA οι καταναλωτές έχουν περισσότερη εμπιστοσύνη σε σύγκριση με άλλες ταξιδιωτικές εταιρείες, ενώσεις και σήματα αξιοπιστίας.

  • Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι τέσσερα σε πέντε άτομα (80%) γνωρίζουν το σήμα ABTA, αύξηση 6% από τον Αύγουστο του 2018.

Η αυθόρμητη ευαισθητοποίηση της μάρκας όταν ζητείται να σκεφτούν τις ταξιδιωτικές οργανώσεις που γνωρίζουν – είναι πολύ υψηλότερη από οποιαδήποτε άλλη ταξιδιωτική ένωση.

Ισχυρή εμπιστοσύνη στην αγοραστική συμπεριφορά

  • Το 88% των ανθρώπων έχει θετικό συναίσθημα ως αποτέλεσμα της αναγνώρισης του σήματος ABTA.
  • Το 59% είναι πιο πιθανό να κλείσει διακοπές με μια εταιρεία που εμφανίζει το σήμα ABTA.

Η έρευνα ζήτησε επίσης από τους ερωτηθέντες να ταξινομήσουν ενώσεις και εταιρείες σε κλίμακα εμπιστοσύνης 1 έως 4, όπου 1 είναι μια κατάταξη με την μεγαλύτερη εμπιστοσύνη και 4 λιγότερη εμπιστοσύνη.
Η ABTA κατατάχθηκε στο 1 κατά 42% των ερωτηθέντων. Κανένα άλλο ταξιδιωτικό πρόγραμμα ή εταιρεία δεν πλησίασε με αυτή την κατάταξη για εμπιστοσύνη – μόνο το 9% των ανθρώπων κατέταξε την Trustpilot στην κατηγορία 1 και το 11% ταξινόμησε το ATOL στην κατηγορία 1.