Η αναζήτηση νέων ιδεών στα ταξίδια τους είναι πλέον trendy τάση μεταξύ των millennials ταξιδιωτών και όχι η αναζήτηση της ψυχής, όπως αποκαλύπτει μια πρόσφατη έρευνα.

Συνήθως οι millennials δεν ταξιδεύουν για να μάθουν κάτι για τον εαυτό τους. Επτά στους 10 millennials ταξιδιώτες πηγαίνουν στα άκρα του κόσμου για να αναζητήσουν νέες ιδέες και να τονώσουν δημιουργικά τον οργανισμό τους.

Οι φρέσκες ιδέες που συγκεντρώθηκαν από τα ταξίδια τους θα εφαρμοστούν στο έργο τους, στις επιχειρήσεις ή στις νεοσύστατες επιχειρήσεις.

Βασική ανάγκη για τα ταξίδια τους δεν είναι πλέον η ανανέωση αλλά η επαγγελματική τους δημιουργικότητα.

Παράλληλα, οι millennials ταξιδιώτες προτιμούν μικρότερης διάρκειας και πιο συχνές αποδράσεις σε σχέση με τους μεγαλύτερης ηλικίας ταξιδιώτες που αναζητούν την ποσότητα στα ταξίδια τους.

Συγκεκριμένα ταξιδεύουν για 4 με 5 ημέρες και πραγματοποιούν κατά μέσο όρο 4 ταξίδια το χρόνο. Ως εκ τούτου υπάρχει υψηλή ζήτηση για εισιτήρια τα σαββατοκύριακα.

Λόγω της νέας τους συνήθειας να επιλέγουν μικρά ταξίδια, οι millennials ταξιδιώτες δεν χρειάζονται γενικά πολλά χρήματα για να στηρίξουν τον τρόπο ζωής τους.

Ο προϋπολογισμός τους είναι περίπου 700 δολάρια και είναι αρκετός για ταξίδια καθώς αναζητούν πάντοτε τις προσφορές στα αεροπορικά εισιτήρια και τα ξενοδοχεία.

Τέλος και αντίθετα με τη δημοφιλή πεποίθηση ότι οι millennials ταξιδιώτες ψάχνουν για «εναλλακτικές» τοποθεσίες στα ταξίδια τους, η έρευνα δείχνει ότι δημοφιλή τουριστικά ορόσημα και αξιοθέατα εξακολουθούν να είναι κορυφαία στις προτιμήσεις τους, με τα γαστρονομικά σημεία των προορισμών να βρίσκονται στο νούμερο 2 στη λίστα αναζήτησής τους.