Σύνταξη: tourismtoday.gr
Οι καταναλωτές πολυτελείας από την Κίνα, εγκατέλειψαν την προσπάθεια τους για υπερβολή. Αυτό επηρεάζει και τον τρόπο διακοπών τους, αλλάζοντας τα κριτήρια τους για τα πολυτελή ταξίδια. Οι Κινέζοι ταξιδιώτες μετά την πανδημία, εστιάζουν στη βιωματική πολυτέλεια.
Αυτό διαπίστωσε έρευνα του m1nd-set, σχετικά με το πόσο άλλαξαν λόγω COVID-19 οι καταναλωτικές συνήθειες των Κινέζων.
Υπάρχει μια αυξανόμενη ζήτηση για ταξιδιωτικές εμπειρίες luxury, σε σχέση με πολυτελή προϊόντα.
Τι είδους διακοπές πολυτελείας αναζητούν οι Κινέζοι
Οι καταναλωτές πολυτελείας αναζητούν λιγότερη επίδειξη και περισσότερες συναισθηματικές και πνευματικές εμπειρίες.
Κι αυτό οδηγεί σε μια αξιοσημείωτη ανάπτυξη στον τομέα των πολυτελών ταξιδιών υγείας και ευεξίας.
Ο σεβασμός προς το περιβάλλον και η βύθιση στη φύση είναι επίσης σημαντικές πτυχές αυτών των ταξιδιωτικών βιώσιμων εμπειριών πολυτέλειας.
Αλλαγές στην συμπεριφορά για τα ψώνια στα ταξίδια
Σχετικά με τη συμπεριφορά των Κινέζων τουριστών και τα ψώνια χωρίς δασμούς στα ταξίδια, η έρευνα αποκαλύπτει πώς έχει εξελιχθεί η αγοραστική συμπεριφορά τους.
Οι Κινέζοι τουρίστες που επιλέγουν αγορές πολυτελείας ενδιαφέρονται ιδιαίτερα περισσότερο -από ό,τι πριν από την πανδημία- να βρουν διαφορετικά προϊόντα και πιο βιώσιμες συσκευασίες.
- Το 25% των αγοραστών πολυτελείας δήλωσαν ότι δίνουν σημασία στην αγορά κάτι διαφορετικού.
Το ποσοστό αυτό ήταν στο 18% κατά μέσο όρο από το 2017 έως το 2020. - Το 20% είναι πιο συνειδητοποιημένος σχετικά με τη συσκευασία του προϊόντος το 2021.
Το ποσοστό αυτό ήταν στο 11% κατά μέσο όρο από το 2017 έως το 2020.
Οι αγοραστές πολυτελείας είναι πολύ πιο πιθανό τώρα να αγοράσουν τουλάχιστον ένα μοναδικό αποκλειστικό προϊόν χωρίς δασμούς.
- Το 80% δήλωσε ότι θα αγόραζε αφορολόγητα αποκλειστικά. Ποσοστό αυξημένο κατά 28% στον τετραετή μέσο όρο μεταξύ 2017 και 2020.
«Η έρευνα δείχνει στροφή προς πιο υπεύθυνη κατανάλωση των αγοραστών πολυτελείας στο λιανικό ταξίδι, δήλωσε η Anna Marchesini, υπεύθυνη Ανάπτυξης στο m1nd-set.
Οι Κινέζοι καταναλωτές αναζητούν περισσότερες πληροφορίες για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες πριν από την αγορά.
Πιστεύουμε ότι υπάρχει μια τεράστια ευκαιρία για τα εμπορικά σήματα.
Οι πολυτελείς επωνυμίες στην ταξιδιωτική λιανική μπορούν να εκμεταλλευτούν αυτήν την ευκαιρία. Και να εκπαιδεύσουν τους καταναλωτές σχετικά με τη μοναδική ιστορία και τα βιώσιμα χαρακτηριστικά των υπηρεσιών τους.
Ο κόσμος έχει αλλάξει και η βιωσιμότητα δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά απαίτηση».