
Σύνταξη: tourismtoday.gr
Αλλαγές που επηρέασαν και τις τάσεις μάρκετινγκ στα ταξίδια και στην φιλοξενία, έφερε η πανδημία.
Αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία και προορισμοί έκαναν σημαντικά βήματα στην ψηφιακή τεχνολογία και τις επιλογές ανέπαφων υπηρεσιών.
Ο COVID-19 έγινε η αφορμή και για μια πλήρη αναθεώρηση της διαχείρισης ασφάλειας τόσο των επισκεπτών όσο και του προσωπικού.
Τις πιο σημαντικές αλλαγές στην ταξιδιωτική διαφήμιση τα τελευταία δύο χρόνια, αποκαλύπτει ο Rob Torres ανώτερος αντιπρόεδρος της Media Solutions ή MeSo στο Expedia Group.
Τι έχει αλλάξει τα τελευταία 2 χρόνια στην ταξιδιωτική διαφήμιση
Στη λήψη στρατηγικών διαφημιστικών αποφάσεων, τα δεδομένα και οι γνώσεις γύρω από αυτά έχουν γίνει πιο σημαντικά από ποτέ. Η πανδημία ανέδειξε την ανάγκη των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο.
«Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ερευνούν τα ταξίδια έχει επίσης αλλάξει», υπογραμμίζει ο Rob Torres.
- Η αναζήτηση εξακολουθεί να είναι ένα κρίσιμο στοιχείο του ταξιδιού του ταξιδιού, το βίντεο και η CTV έχουν επίσης αποκτήσει μεγαλύτερη επιρροή.
- Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media), έχει γίνει σημαντικό μέρος του μείγματος διαφημιστικών μέσων.
- Ανοδικά κινείται η ανάπτυξη στα δίκτυα πολυμέσων λιανικής (RMN)
Όπως τονίζει ο ειδικός του Expedia Group, «το Facebook, το TikTok και το Instagram παίρνουν τη μερίδα του λέοντος στην αγορά με δυνατότητα αξίας 80 δις δολαρίων. Αυτές οι αλλαγές ήρθαν για να μείνουν.
Από την άλλη πλευρά, άνοδος των εμπορικών μέσων και η ανάπτυξη των RMN θα έχουν πολύ θετικό αντίκτυπο στην ταξιδιωτική διαφήμιση.
Οι μεγάλες εμπορικές εταιρείες βλέπουν τα RMN ως έναν τρόπο να εμβαθύνουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες και τους προμηθευτές τους.
Μπορούν να παρέχουν πιο εξατομικευμένα προϊόντα και μηνύματα για τους πελάτες, ενώ παρέχουν ασφαλή, κλειστή μέτρηση και καλύτερη βελτιστοποίηση καμπάνιας για τους προμηθευτές».
Ποιο θα είναι το μελλοντικό τοπίο της ταξιδιωτικής διαφήμισης
Το μελλοντικό τοπίο της ταξιδιωτικής διαφήμισης σε πέντε χρόνια από τώρα, διαγράφεται πελατοκεντρικό.
Ο Rob Torres επισημαίνει πώς «ο πελάτης θα βρίσκεται πραγματικά στο επίκεντρο όλης της διαφήμισης.
Οι επωνυμίες θα παρέχουν εξατομικευμένα, προσωπικά μηνύματα σε επισκέπτες στους ιστότοπους τους. Και θα διασφαλίζουν στους χρήστες ότι δεν θα βλέπουν τα μηνύματα τους και σε άλλες πλατφόρμες.
Οι πλατφόρμες θα είναι απλές στη χρήση και πλήρως αυτοματοποιημένες. Και οι χρήστες θα αισθάνονται σίγουροι ότι τα δεδομένα τους προστατεύονται και θα χρησιμοποιούνται μόνο προς όφελος τους».