Αν και υπάρχουν θετικά δείγματα στα ταξίδια της LGBTQ+ κοινότητας σε όλες τις χώρες, εξακολουθεί να υπάρχει πραγματική ανάγκη – και ευκαιρία – για τη βιομηχανία να κάνει την ταξιδιωτική εμπειρία πιο φιλόξενη, περιεκτική και ολιστικά θετική για αυτούς.

Τι είναι όμως αυτό που αναζητούν οι LGBTQ+ ταξιδιώτες από τα τουριστικά πρακτορεία; Απάντηση στο ερώτημα αυτό δίνουν τα πρόσφατα στοιχεία από έρευνα της Booking.com.

Όταν οι ταξιδιώτες LGBTQ+ στο Ηνωμένο Βασίλειο ρωτήθηκαν για το τι ελπίζουν να δουν από τις ταξιδιωτικές εταιρείες, τα αποτελέσματα παρέχουν πραγματική τροφή για σκέψη:

  • Το 31% θα ήθελε πιο προσαρμοσμένες συστάσεις για τις προτιμήσεις και τα ενδιαφέροντά του.
  • Το 36% θα ήθελε να κοινοποιηθούν πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση LGBTQ+ της τοποθεσίας, συμπεριλαμβανομένων των τοπικών νόμων, των θρησκευτικών ευαισθησιών, της υποχρεωτικής ένδυσης και των στατιστικών για εγκλήματα μίσους LGBTQ+.
  • Τρεις στους 10 (33%) θα ήθελαν να δουν φίλτρα που τους επιτρέπουν να εντοπίζουν ιδιότητες που προσφέρουν θετική εμπειρία στους ταξιδιώτες LGBTQ+, με ένα φίλτρο να είναι πιο δημοφιλές μεταξύ των ταξιδιωτών από τη Βραζιλία (40%), τη Νέα Ζηλανδία, τις ΗΠΑ και το Βιετνάμ (όλα 39%).