Θετική προοπτική έχουν αναπτύξει οι Αμερικανοί για τα ταξίδια. Για το λόγο αυτό έχουν επιδοθεί στην αναζήτηση ταξιδιωτικών πληροφοριών και ιδεών.

Στην πραγματικότητα, σε ποσοστό 69,6% αναζητούν έμπνευση για τα επόμενα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Αυτό προκύπτει από τα ευρήματα έρευνας του εβδομαδιαίου ταξιδιωτικού συναισθήματος σε 1.200 Αμερικανούς της Destination Alalysts .

Τι είδους ταξίδια θα πραγματοποιήσουν

Τα οικογενειακά ταξίδια φαίνεται να είναι το βασικό κίνητρο για το 2022.

Σχεδόν δύο στους τρεις ταξιδιώτες λένε ότι αυτό το είδος ταξιδιού είναι κάτι για το οποίο είναι ενθουσιασμένοι.

Ο χρόνος με αγαπημένα πρόσωπα είναι μια από τις ταξιδιωτικές εμπειρίες με την υψηλότερη προτεραιότητα των Αμερικανών. Πάνω από το 70% των ταξιδιωτών λένε ότι αυτό είναι μια υψηλή ή ουσιαστική προτεραιότητα για αυτούς.

Η «διασκέδαση» και η «χαλάρωση» σημείωσαν υψηλότερη βαθμολογία ως ταξιδιωτικές προτεραιότητες το 2022.

Το φαγητό, η επίσκεψη σε ιστορικά αξιοθέατα, τα ψώνια και τα διεθνή ταξίδια εξακολουθούν να αποτελούν κορυφαίες δραστηριότητες με τις οποίες λατρεύουν οι Αμερικανοί ταξιδιώτες.

Κορυφαίοι προορισμοί

Η Νέα Υόρκη, η Φλόριντα, το Λας Βέγκας και η Καλιφόρνια εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή όπου οι Αμερικανοί λένε ότι θέλουν περισσότερο να πάνε το 2022.

Από που εμπνέονται για τα ταξίδια τους

Με αυξημένη επιθυμία για ταξιδιωτική έμπνευση, οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν μια ποικιλία μέσων.

Οι κορυφαίες πηγές που λένε ότι είναι πιο ανοιχτές σε ταξιδιωτικά μηνύματα περιλαμβάνουν:

  • Διαδικτυακά άρθρα και ιστολόγια.
  • Ιστότοποι που βρίσκονται μέσω μηχανής αναζήτησης.
  • Υπηρεσίες ροής βίντεο.
  • EmailFacebook και Instagram.
  • Έντυπα περιοδικά ταξιδιού και lifestyle.